*تقدیم به استاد"م"

بعد از قرنی خواستیم یه پست طولانیه شاد بذاریم اما انگار کامپیوترها هم شادی رو تحریم کردن کلی تایپ کردم بعد کامپیوتر قاطی کرد همه ش پاک شد 

دیگه هم حوصله ندارم دوباره بنویسم 

فقط به صورت خلاصه بگم 

استاد"م" احمق که ازت متنفرم دمت گرم که امروز الکی منو کشوندی دانشگاه و باعث شدی بیشتر از همیشه بهت فحش بدم 

درسته از دیشب حالم خوب نبود و حتی با خدا هم دعوا کردم 

درسته بهانه مسخره ت که باعث شد اینهمه راه تا دانشگاه بیام حالمو بدتر کرد 

درسته تا دو سه ساعت پیش داشتم به عالم و آدم بد و بیراه میگفتم 

اما حالا خوبم 

موقع برگشتن از دانشگاه اینقدر الکی خندیدم و الکی بهم خوش گذشت که بعد از مدتها حالم خوبه 

استاد"م" مسخره بازم دمت گرم!

*...

وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم.
وقتی که دیگر رفت
من به انتظارش نشستم.
وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم.
وقتی او تمام کرد
من شروع کردم.
وقتی او تمام شد
من آغاز شدم.
و چه سخت است.
تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن،
مثل تنها مردن!

دکتر علی شریعتی