*مسئله

*پیش از نزدیک شدن دور شدی!

شاید ایراد از قدرت جاذبه من است که تبدیل به دافعه شده!؟ 

شاید خیلی متوقع هستم! 

شاید... 

 

*این روزها به این نتیجه رسیده ام که به جای فکر کردن به چراهای بی جواب زندگیم باید به فکر چاره ای باشم برای حل مشکلات! 

یادم می آد  زمان مدرسه همیشه جوابی برای حل سخت ترین مسئله ها داشتم٬کاش راه حل های مشکلاتم مثل مسائل ریاضی بود! 

 

پ.ن:باید تا فردا خونه باشم اما بلیط نیست٬این سفر با تمام اینکه خیلی خوب بود اما هم از نظر اقتصادی دچار مشکل شدم٬هم الان کلی عصبانیم که بلیط گیرم نمیاد

*خواستن

دلم یه شونه می خواد که محکم باشه
یه دست می خواد که گرم باشه و مهربون
یه جفت گوش که بشنوه،بشنوه وبشنوه
یه جفت چشم می خواد که باز باشه،که ببینه منو!
اما... 

 

پ.ن:امروز هم نتونستم تا لنگ ظهر بخوابم نزدیکای ساعت ده بیدار شدم نه پیامک داشتم نه تماس از دست رفته!

*خواب

*از سرماخوردگی بیزارم 

چون گلوم درد می گیره 

سرم سنگین می شه 

بینی م می گیره و نفسم بند میاد و ... 

اولین سرماخوردگی امسال شروع شد! 

 

*خدااااااااااااااااا٬خدایا من دیگه صبرم داره تموم می شه٬می شه لطفا صدامو بشنوی؟خیلی خسته م! 

 

*از اینکه هنوزم گاهی فیلم یاد هندستون می کنه عصبانیم 

چرا هنوز منتظرم وقتی می دونم انتظار حماقته؟ 

کاش می تونستم یه پاک کن بردارم و پاک کنم همه خاطراتمو... 

 

*این آلپرازولام هم معجزه ایی می کنه ها٬اگه خدا بخواد خوابم گرفته٬دوست دارم فردا تا لنگ ظهر بخوابم بعد وقتی بیدار شدم ببینم کلی پیامک دارم و تماس از دست رفته!بعد الکی احساس کنم مهمم٬احساس کنم هستم٬وجود دارم! 

یعنی ممکنه مرده باشم اما خودم نفهمیده باشم؟ 

 

*از این شاخه به اون شاخه پریدن هم برای خودش عالمی داره 

ذهنم خیلی بیشتر از نوشته هام قروقاطیه! 

خودم بیشتر از هردو! 

 

*واقعا خوااااااااااااااابم میاد...

*من بی تو!

کاش می تونستم مرهمی واسه زخم هام پیدا کنم 

حس میکنم گذر زمان هم بی فایده س 

تنهایی مثل خوره داره وجودمو می خوره 

چقدر حسرت؟!تا کی؟! 

من با خودم چیکار کردم؟!اون با من چیکار کرد؟ 

یعنی مقصر من بودم که همه زندگیمو گذاشتم زیر پام چون فکر می کردم اون همه زندگیمه یا اون که به راحتی آب خوردن از همه چیز گذشت؟! 

اصلا فرقی میکنه که کی مقصره؟!نه 

مهم منم و اینهمه زخم و اینهمه حسرت! 

کاش حالم خوب می شد  

کاش تنهاییم تموم می شد 

کاش من بی تو می شد من با تو می شد ما!!!

*عاشقانه

عاشقانه دوست می دارم طعم گس لبهایت را 

عاشقانه دوست می دارم دستهایت را بی آنکه نوازشم کنند حتی 

عاشقانه دوست می دارم آغوشت را بی آنکه سهمی هر چند کوچک داشته باشم 

عاشقانه دوست می دارم تو را بی آنکه لحظه ای باشم در لحظه هایت!