*ت ن ه ا ی ی!

کاش دستهایت بود

دلم لمس لطیفش را می خواهد!

کاش چشمهایت بود

دلم رصد شدن می خواهد!

کاش شانه هایت بود

دلم تکیه گاه می خواهد!

چه بیرحمانه عادتم دادی به توجه های گاه و بی گاهت

تمام سلولهایم محبتت را طلب می کنند!

از این تنهایی

از این روزهای بدون تو

از این نفسهای بی وقفه

بیزارم...


*حسادت

دارم می سوزم

انگار توی آتش باشم

پر از دلتنگیم

پر از تنهایی

پر از احساس ندیده شدن

بغض دارم

پیشترها فکر می کردم حسود نیستم

اما این روزها پر حسادتم

دارم می سوزم

انگار توی آتش باشم...

*مورد نظر!

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!

دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!

شماره مورد نظر اشغال است!

کاش گراهام بل به جای تلفن چیز دیگری اختراع می کرد

شاید حال من بهتر بود حالا

آنوقت اختراع گراهام بل نبودن مورد نظرم را توی سرم نمی زد

سرم درد می کند

مورد نظر نیست

زیادی تنها هستم

مورد نظر  نیست

بغض دارم

مورد نظر نیست

پارسال بود همین روزها

مورد نظر بودم

آنقدر مورد نظر بودم

که حالا نبودنش دلیل آزارم شده...

دلیل دلتنگی هایم

دلیل بی قراری هایم

دلیل بغض هایم

کجاااااااااایی؟؟؟!

*فراموشی

دلم میخواهد فراموشی بگیرم و تمام خاطراتم پاک شوند

دلم میخواهد فراموش کنم تو را

خاطراتت را

محبتهای گاه بی گاهت را که این روزها از من دریغ می کنی

چقدر تنها شده ام این روزهایی که پشت مشغله های خیالیت سنگر گرفته ای

چقدر بغض دارم

با تکیه به خاطراتت همچنان ایستاده ام

با تکیه به روزهایی که گذشته

با یاد آوری حرفهایت

توجه هایت!!!!

کاش می شد به عقب برگشت

کاش می شد به عقب برگشت و همان جا ایستاد

یا کاش می شد فراموش کنم

فراموشی بگیرم...


*Number busy

شماره مورد نظر اشغال است!!!!

قلب من درد می کند!

قلب من تند می زند!

دهان من خشک شده!

دهان من تلخ شده!

اما شماره مورد نظر اشغال است!!!!