*چاه بی آب و سطل پر آب

*از دیشب توی مغزم تکرار میشه:

 "چاه باید از خودش آب داشته. چاه باید از خودش آب داشته باشه. چاه باید از خودش آب داشته باشه. تو نمی تونی دستی آب بریزی پرش کنی. نمی تونی! نمی تونی! نمی تونی! ..."


*از خونه تا شرکت فقط به یه انتقام کثیف فکر کردم. اینقدر کثیف که بوی گندش مشامم رو پر کرده اما باعث نشده که فکر کنم انتقام، اشتباهه یا اینکه اونا مستحقش نیستند. آدم خوبه درونم اما به آرامش دعوتم می کنه و میگه: "دنیا کارش خوب بلده، به عدالتش اعتماد کن و نذار این بوی گند سهمِ تو باشه."

دنیا و عدالت؟!!!!

اعتماد؟؟؟!

نمی دونم ...


نظرات 3 + ارسال نظر
mahee سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

من میدونم فکر انتقام دل ادمو سیاه میکنه.کاری که من با دل خودم کردم!

مینو پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 ق.ظ http://pelake56.blogfa.com

فراموش کن و واگذار کن به خدایی که قدرتش خیلیییییییییییییی از تو بیشتره...منم تجربه ش کردم اما در حقیقت دنیا ایینه ست...قول میدم و مطمئن باش به این حرف...

ممنونم به خاطر حضورت دوست

sara پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.motevalede-dember.blogsky.com

دو سال تو فکر انتقام بودم خودمو ازار دادم ناآروم بودم عصبی غمگین..سر انجام دادن و ندادنش کلافگی زیادی داشتم دو سال درگیر بودمو اخرش بیخیال شدم گذاشتن ینفر دیگه عدالت رو برقرار کنه و خودمو رها کردم..اروم شدم و سبک..تو خیلب باارزش تر از این هستی که به انتقام الوده بشی شیما؛)

واگذارشون میکنم به دنیا
اون عادلتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد