*اسفند لعنتی!

*یکی بیاید هرطور که می داند و می تواند توی سر یک بنده خدایی فرو کند که دخالت توی همه امور، ممنوع است. حتی شما پسر نفهم مدیرعامل!!


*بعد از عید دیگر نمی خواهم اینجا کار کنم. 

پس مجبورم این دو هفته آخر بیشتر از همیشه کار کنم تا همه کارهای نصف و نیمه ام را به سرانجام برسانم با اینکه از بی صفتی کارفرما به شدت شاکیم اما این گناه جایگزینم نیست که بخواهد کارهای من را انجام دهد.


*کاش خانه مان حیاط داشت، 

کاش حیاطمان باغچه داشت،

دلم می خواست گل بکارم.

دلم برای خانه قدیمیمان تنگ شده.

برای حیاطش، درخت ها و گل بنفشه هایی که هر سال با آقاجون می کاشتیم.

کاش آقاجون زنده بود...


*وقتی مهربان می شود، صبورتر می شوم و تحمل مشکلات راحت تر می شود. بعد تشکر می کنم که مهربان شده و بعدترش فکر می کنم که باید تشکر می کردم واقعاً؟؟!


*کاش اسفند لعنتی زودتر تمام شود...

نظرات 3 + ارسال نظر
پیک چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

هیچ فرقی نمیکند.همه اش همین است!این تمام شود آن آن تمام شود این!
از کارت نیا بیرون.شرایط خوب نیست!

میدونم شرایط خوب نیست اما اینجا دارم اذیت میشم
البته ممکنه تعطیلات عید ریکاوری شم و شرایط برام بهتر شه

نیما چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:29 ب.ظ

تازه فهمیدم چرا تشکر میکرد!. بنظرم تشکر نکنی بهتر باشه.

شاید
ممنون

مینو پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ق.ظ http://pelake56.blogfa.com

تو تشکر کن و خوب و مودب باش...بعد از عید هم حتما محل کارت رو عوض کن اما از من میشنوی اخر فروردین بگرد دنبال کار چون اون 15 روز هم خیلی جاها تق و لق ه....اما ناامید نباش و بگرد....از بعد از عید ایشالا یه شرکت عالی،با یه درامد خیلیییییییییییییییی بهتر...
+تلاش کن اروم باشی...و صبور...محیط های کاری خیلی هاشون لامصبا اذیت میکنن...تو خوبی و از خدا برات سلامتی و شادی میخوام و یه کار عالی و یک دنیا ارامش...

ممنونم دوست عزیز به خاطر کامنت محبت آمیز و پر انرژیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد