*توهم توطئه

*متاسفانه نشد که زود برگردم. هر روز صبح توی تاکسی با خودم میگم وقتی رسیدم شرکت قبل از شروع کار بنویسم، غافل از اینکه هر روز کار زودتر از رسیدن من شروع شده!

دیروز صبح اینقدر آب و هوای شهر و حال و هوای دلم خوب بود که داشتم فکر می کردم با اینکه از عیدها بدم میاد، با اینکه امسال عید روز اولش مچ پام پیچ خورد و تقریبا خونه نشین شدم، اما بودنش بهتر از نبودنشه. داشتم فکر می کردم که قبل عید به خاطر خستگی زیاد اینهمه غر می زدم و از کار دلسرد شده بودم اما دقیقاً همین دیروز وقتی پسر نامحترم آقای مدیر خودش رو انداخت وسط یه موضوعی که اصلاً هیچ ربطی بهش نداشت و یه جورایی زیر پوستی بهم توهین کرد متوجه شدم که نه، اینجا از پای بست ویرانه!!!! این آدما توهم توطئه دارن و هیچ کاریش نمیشه کرد، پس هیچ دلیلی نداره هر روز تا بوق سگ بمونم سرکار و آخر هفته هام رو هم با کار کردن واسه آدمهایی که درک و شعور و فهم ندارن خراب کنم.

پس بی خیال کار، بی خیال طراحی، بی خیال نمایشگاه بین المللیِ کوفت...


*لعنت به تلگرام و کانتکت و عکس هاش.

لعنت به من که با دیدن یه عکس حالم یه جوری میشه بی دلیل.

با اینکه اون حالِ یه جوری دوامش کمتر از نیم ساعت بود اما از خودم عصبانیم به خاطر یه جوری شدنِ بی دلیلم!


*داشتنت خوشبختیِ،

و من خوشبختم که تو رو دارم.

با اینکه گاهی لج می کنی و حرصم رو در میاری.

با اینکه گاهی بد می شم و بدقلقی می کنم.

داشتنت خوشبختیِ وقتی بعد از گذروندن یه شنبه مزخرف، وقتی تا حدی شاهد سختی هاش میشی، می گی:

"فکر یه برنامه خوبم واسه آخر هفته، تو هم در موردش فکر کن."

نظرات 4 + ارسال نظر
mahee یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 ق.ظ

نگرانت بودم نبودی.خوشبختیت مایدار باشه رفیق جان

قربون شما برم من
واسه تو یه دنیا اتفاق خوب میخوام از خدا

عاصی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:15 ب.ظ

به به
چه پاراگراف خوبی بود این آخریه
ببین رزومه ت رو برام بفرست بدیم چند نفر
من مطمئنم تو لیاقتت خیلی بالاتر از اون شرکت و آدمهای بدرد نخورشه

ممنونم عزیزدلم
حتما می فرستم برات

مینو یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ب.ظ http://pelake56.blogfa.com

قرار بود محل کارت رو عوض کنی و این طبیعیه که این کار رو نکردی چون کار پیدا کردن سخته و چون خیلی شرکتهای لعنتی شبیه هم هستن اما خب بگرد دنبال کار به نظر من...
هرچند نمیدونم کارت چیه اما دعا میکنم یه شرکت بهتر گیر بیاری...
+منم تصمیمم عوض شد که نرم سرکار....الان دو روز در هفته باید برم اما خب دارم برای کنکور میخونم...ببینم چطور میشه
+بابت پای پیچ خورده هم متاسفم...بهتری الان؟

چه خوب که دو روز در هفته میری سرکار، امیدوارم موفق باشی خانم دکتر
برام دعا کن یه کار خوب پیدا کنم
خدا رو شکر پام خیلی بهتره

پیک دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:00 ق.ظ

آیا دو ستاره آخر با هم ارتباطی داشتند؟!

نه ستاره دیدن اتفاقی یه عکس بود که سالهاست هیچ ربطی به من نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد