*اکران های نوروزی!

خوشحالم که بعد از مدت ها سینما رونق گرفت، حتی اگر صدر جدول فروش با یک اختلاف زیاد "من سالوادور نیستم" باشد. نه اینکه فیلم بدی باشد، اما واقعاً در حد و اندازه های نه میلیارد و پانصد فروش نبود. شاید تا حدی تهیه کنندگانش بایستی سپاسگزار برادران دلواپس باشند که بیلبوردها را پاره کردند و مردمی که به فیلم های کمدی بیشتر علاقه دارند وگرنه می توانم بگویم کمتر از یک سر و گردن از فیلم های سوپر مارکتی بالاتر بود.

50 پنجاه کیلو را ندیدم اما حدس می زنم حداقل باب میل من نباشد.  بین فیلم های طنز ردکارپت و نهنگ عنبر را دوست داشتم.

 اما انصافاً بایستی به آقای حاتمی کیا تبریک گفت. بادیگارد را دو بار دیدم و از تماشایش لذت بردم، یادم نمی آید رفته باشم سینما و سالن حتی یک صندلی خالی نداشته باشد و آخر فیلم تماشاگران دست بزنند. 

"کفش هایم کو؟" را هم دوست داشتم با اینکه خیلی گریه کردم. یاد آقاجونم، سال های آخر عمرش  افتادم. رضا کیانیان خیلی خوب بود. به نظرم استحقاقش بیشتر از دویست و چهل و سه میلیون بود.

خوشحالم که فیلم های خوب می سازند. چند ماهی که فیلم خوب اکران نشد برای من که سینما جزء تفریحات دوست داشتنیم هست، سخت گذشت.

دلم میخواهد بروم سینما برای دیدن "ابد و یک روز" و "خشم و هیاهو"...

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ب.ظ http://pelake56.blogfa.com

سلاممممممممممممممم
برم بادیگارد رو ببینم و دلم نمیخواد کفش هایم کو؟ رو ببینم چون میدونم بن مایه ی فیلم چیه
منم سینما دوست دارم و منم کاملا با نقدهات موافقم
من سالوادور نیستم رو دوست ندارم ببینم و 50 کیلو البالو رو ولش....
خودتو عشقه
از این همه تفاهم فکری ذوق کردم
+کار چی شد شیما جان؟
+منم میخوام برم سرکار قبلی...

سلام
حتما ببین خیلی خوبه
کفش هایم کو هم خوب بود،البته منهای بازی مینا وحید
قربونتون برم

++کار هم که هنوز هیچی، میخوام کارم رو عوض کنم اما بعد از پیدا کردن کار از اینجا میامبیرون
++موفق باشی عزیزم

سیما یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

سلااااام
من هیچکدوم رو نشد برم
فقط ابد و یک روز رو رفتم، از اون دست فیلم های پردیالوگی بود که نمی دونم با این وجود من چرا دوستش داشتم

منم دوسش داشتم
امیدوارم فرصت کنی و بری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد