*سلام

سلام اردیبهشت دوست داشتنی،

سلام سی سالگی...

نظرات 6 + ارسال نظر
عاصی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام سی ساله ی دوستداشتنی

پیک دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:05 ق.ظ

تولدت مبااااااارک!
:)
چه حسی داری الان؟!

تولدم که جمعه س
اما حس!
امسال هیچی ، هیچ حسی ندارم

Sara دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ

شیما تولدته؟مبارکهههه خانم اردیبهشتی^.^

جمعه تولدمه
ممنونم دوست

سیما یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:14 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

تولدت مبارک
من نمی دونم چرا نمیتونم به این سی سالگیه سلام کنم
هیچ جوره نمی تونم بپذیرمش
همش خودمو گول می زنم به اینکه یه ماه دیگه مونده
بعضی وقتا که میرم آزمایش و رو برگه رسید و جواب آزمایش اشتباها می نویسن 29 یه ذوقی می کنم که نگوووو

پس هم سنیم
واسه منم سخت بود اما سلام کردم دیگه
حس می کنم افتادم تو سرازیری

گربه تنها دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ب.ظ

تولدت مبارک باشه .... و امیدوارم با گذر زمان شاد های بزرگ تر و عمیق تر و غم های ضعیف تر و کوچکتر بشن
من 17 اردیبهشت تولدم بود

تولد شما هم مبارک باشه با تاخیر البته

گربه تنها دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

http://8pic.ir/images/71uqah1jj740jxz18nhz.jpg

عکس کیک تولدم هستش .... البته بدون شمع .... چون اگر میخواستم شمع بذارم چیزی از کیک نمیموند

شمع هم میشد بذاری ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد