*سفر

*سفر مجردی آخر هفته هم تمام شد. شلوغ، پر سر و صدا و پر انرژی. شاید اگر زندگیم رویِ یک ریتم ملایم می گذشت، خیلی هم عالی می شد، اما حالا وقتی طی چند ماهه گذشته، تنش رکن اصلی لحظه هایم بوده، بهتر بود می رفتم یک جایی که آرامش باشد، سکوت و خوابهای آرام.

سفر مجردی دخترانه می تواند خیلی هم جذاب نباشد. مخصوصاً اگر یکی از همسفرهایت که بچه هم نیست، مدام قهر کند، بهانه بگیرد و خواسته های مزخرف داشته باشد. یا یکی دیگر از همسفرهات وسواس داشته باشد و همان شب اول بیفتد به شستشو و آب راه بیندازد کف ویلا و همه جا خیس کند و به گند بکشد. یا وقتی شب خیلی دیر خوابیدید، همسفرهایت صبح خیلی زود بیدار شوند و بی توجه به تو که هنوز خوابی، سر وصدا راه بیاندازند و بد خوابت کنند.

سفر مجردی دخترانه می تواند خیلی هم خوب باشد. وقتی می بینی مردم آنقدر با جنبه شده اند که برای چند تا خانم که اتفاقاً شیطنت های بی غرضی هم دارند ایجاد مزاحمت نمی کنند.


*غیر قابل تحمل شدم. این موضوع را خودم بهتر از هر کسی می دانم. اما هیچ راهی برای بهتر شدنم سراغ ندارم. کارهای زیادی هست که دلم میخواهم انجام بدهم اما نمی توانم. این خواستن ها و نتوانستن ها حالم را بدتر می کند.

پر از تردیدم، پر از دو دلی، بین ماندن ها و رفتن ها...


نظرات 6 + ارسال نظر
گربه تنها دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:34 ب.ظ

از دست این بیشعور هایی که وقتی بیدار میشن اصلا نمیدونم بقیه خوابن
اما همسفر وسواسی خوبه ... از این به بعد لباس چرک هاتون را با خودتون ببرین بدین دست ایشون
مهم آینه که بهت خوش گذشته و یه خاطره خوب داری
همیشه از زندگی لذت ببر برای خودت ... اگر بخواهی دیگران راضی باشند و اون ها لذت ببرند ... نه هرگز اون ها راضی میشن و نه تو هرگز زندگی را میفهمی

وبلاگ من فیلتر شده ... برای این آدرسی نمیذارم

چرا فیلتر؟؟؟؟

پیک دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com/

سفر بخیر :)
نوبتی میریم سفر :))
سخت نگیر ....بمون.به نظرم آدم ها با هم فرق دارن ولی نه خیلی.خوب و مهربون باش.همونی که میخوان همونی که هستی :)

ممنونم دوست
کامنتت کلی انرژی مثبت سرازیر کرد تو قلبم

نیما سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ http://sunray.blogsky.com

این دوستای لوس و وسواسی رو از کجا گیر میاری؟! به ویلا که رسیدی دستوپاشونو ببند راحت بگیر بخواب دهنشونم با پارچه ببند سروصدا نکنن به وسواسیه بگو زیاد حرف بزنی وایتکس میریزم تو حلقت

وسواسی ها علاقه خاصی به وایتکس دارن که

Sara سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ق.ظ http://Www.commaa.blogsky.com

وای شیما چه اخر هفته ی مشابهی داشتیما:)) منم با دوستام سفر مجردی رفتم همون شب اول سر یه موضوع مسخره ینفر قهر کرد و.. ادم میره سفر خوش بگذرونه اگه قرار به شستشو و قهر و قهربازیه بشینن تو خونه هاشون:)

واقعاً؟
برنامه بذار یه سفر دو تایی بریم حالمون شه

گربه تنها پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ق.ظ

چرا فیلتر شده را هم خودم نمیدم ... چیزی هم نمینویسم اما فیلتر شد

ای بابا
فکر میکردم فیلتر دلیل می خواد

گربه تنها شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:53 ب.ظ

خوب گاهی اوقات به دید شوخی مشکلات را بررسی میکردم و مشکل همین شوخی بود فکر کنم ... چون خیلی بهتر مطلب تاثیر میذاشت و بیشتر خواننده داشت
البته بعد از یه بار تهدید شدن کلان سعی کردم به کسی گیر ندم و با کسی شوخی نکنم ... و شوخی ها قبلی را را هم خود سانسوری کردم ... اما بعد از مدتی کلا فیلتر شدم
ناراحت نیستم ... وقتی نتونی حرف دلت را بزنی همون حرف نزنی بهتره

امیدوارم یه روزی برسه که بتونی حرف دلت رو بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد