*از دوست بپرسید که چرا میشکند ؟؟؟

یک دوست قدیمی پیام می دهد که اگر می توانم کاری برایش انجام بدهم. آنقدر عزیز هست که بی آنکه بدانم کارش چیست بگویم: "بگو، هستم!"

می گوید: "چند تا پاستیل و شکلات بخر و بفرست به یک جایی!" 

از درخواستش متعجب می شوم و می پرسم: "چرا؟؟! کجا؟؟! و برای کی؟؟!"

می گوید: "تولد دختر عمه همسر است، تهران دانشجوست و تنهاست. همسر دلش میخواهد برایش شکلات و پاستیل بفرستد."

شاید من آدم بدبینی باشم. شاید هم برای باور نیاز به دلایل محکم داشته باشم. یا شاید خیلی واقع بین باشم، نمی دانم اما هیچ موضوعی را راحت نمی پذیرم، حتی اگر رفیق دیرینم گفته باشد.

به رفاقتمان قسم می خورم که اگر دروغ گفته باشد هیچ وقت نمی بخشمش و او می گوید که دروغی در کار نیست!

برای اطمینان بیشتر می گویم: "پس بسته را از طرف خانم "س" (همسرش) می فرستم."

آنقدر این موضوع را راحت می پذیرد که از راستی ماجرا خیالم راحت می شود.  تمام مدتی که داشتم میرفتم مغازه خرید کنم تا وقتی خرید کردم و پیک آمد و رفت داشتم فکر می کردم چقدر آدم مزخرف و بدبینی هستم که در موردیکی از بهترین دوستانم فکر بد کردم.

اما کمتر از ده دقیقه بعد، آقای پیک تماس می گیرد: "خانم می گویند که فرستنده را نمی شناسند!!!!"

مگر میشود آدم فامیل دختر داییش که با فامیل مادرش یکی ست نشناسد؟؟؟؟

مگر اصلا چنین چیزی امکان دارد؟؟؟؟

دلم آشوب می شود، بالاجبار فامیل دوستم را می گویم! و خانم با شنیدن نام او سریع نایلون را می گیرد و ذوق مرگ می شود و می رود.


از دوست قدیمیم رکب خوردم.

ناخواسته وارد یک بازی کثیف شدم که خیلی درد داشت. او با دروغ احمقانه ش، اعتمادم را شکست.

سیزده سال دوستی مان که همیشه و همه جا میگفتم لنگه اش نیست به باد رفت.

هم از دوستی مان سوءاستفاده کرد. هم به زندگیش خیانت!

آخرش هم گفت یک مسئله انسانی بود نه عاطفی!

نمیخواهم در مورد نیتش قضاوت کنم، اما همین که به من دروغ گفت، همین که بدون اطلاع همسرش برای دختری هدیه شکلات و پاستیل گرفت کافی ست که دیگر برایم مثل قبل نباشد.


آدم هایی که حتی به چشم هایشان اعتماد ندارند، بدبین نیستند.

فقط از نزدیک ترین هایشان زیاد زخم خوردند!

نظرات 4 + ارسال نظر
Sara شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ب.ظ http://Www.commaa.blogsky.com

منم فقط،فکرای ننفی اومد تو ذهنم:( تو به روش نیاوردی که دروغشو فهمیدی؟

آره
و بهش گفتم که هیچ وقت نمی بخشمش به خاطر دروغش
بهش گفتم آدم های خیانت کار همیشه بازنده هستن حتی اگه طرفشون هیچ وقت نفهمه که اونا خیانت کردن

گربه تنها یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ

گیسو دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 ب.ظ http://monolog-ha.blogsky.com

چه حس بدی. اینکه اینطور آدم رو بازی بدن باعث می شه دور از جون شما، آدم حس حماقت بهش دست بده. و این خیلی بده.
بدتر اینکه اعتماد آدم رو از بین می برن.
واقعا یکی از بدترین ضربه هایی که می شه به کسی زد بدبین کردنشه.

دقیقا همینطوره
ممنون از حضورت

سیما چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:37 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

ببخشید ولی من یک کم بدبین ترم
چطور همچین آدمی با چنین خصایلی تونسته سیزده سال چهره یک دوست خوب رو نشون بده
یعنی هیچوقت این روی جدیدش رو ندیده بودی؟؟؟

تو از من بدبین تری
چون من هنوزم معتقدم که دوست خوبی بوده و هست
ناراحتی من از اینه که برای رسیدن به هدفش بهم دروغ گرفته
و اینکه ترجیح میدم قضاوتی در مورد دلیل کاری که کرده نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد