*چاهِ ما آب نداره خب!

یه روزی، یه کاری رو گفتم دوست ندارم انجام بده و بعد اون حرفم، اصرار داره که انجامش نمی ده!!!

حالا از دیروز دارم فکر می کنم حرفم رو پس بگیرم. هم اینکه دیگه خیلی مهم نیست، هم اینکه خیلی بهترِ مجبورش نکنم دروغ بگه که انجام نمی دم!

حیف نیست جوون مردم آلوده به گناه شه به خاطر حرف من؟؟؟!!

قبلاً هم گفتم: "چاه بایداز خودش آب داشته باشه!"

نظرات 2 + ارسال نظر
دانلود سریال دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:45 ق.ظ http://32serialbaran.org/

ممنون خیلی خوب بود

گربه تنها جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:17 ب.ظ

ترک بعضی عادات سخته ... و گاهی ناخودآگاه ادم اون عادت را تکرار میکنه
مثل یکی از دوستان من که وقتی میخواد بره تو خودش با دست میره تو دماغش

اینم یه مدلشِ دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد