*چهارشنبه های دوست داشتنی

*به طرز عجیبی نسبت به همه کارهاش بی تفاوت شدم.


*موقع بیدار شدن، قراری با خودم گذاشتم!

عصر اگر کاری رو انجام بدم، دو روز با خودم قهر می کنم.


*برای آخر هفته هام یه کاری دست و پا کردم که اگه از پسش بر بیام، جدای از مسائل مالیش، یه تجربه کاری خوب میشه برام.

سخت هست، اما من می تونم.


*چهارشنبه بهترین روز هفته س. مخصوصاً از ظهر به بعدش

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ق.ظ http://Www.commaa.blogsky.com

ادم یه روزایی حساس میشه وقتی حساسیت هاش رو اهمیت ندن بعدش به بی تفاوتی میرسه:( این بی تفاوتی نشونه خوبی نیس شیما..چهارشنبه ها رو دوس دارم^.^

"وقتی حساسیت هاش رو اهمیت ندن بعدش به بی تفاوتی میرسه"
چقدر خوب گفتی سارا
منم می دونم خوب نیست بی تفاوتی
چهارشنبه ت پر از لبخند

گربه تنها جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ

منم دارم سعی میکنم توی خونه اهل خونه را نبینم ... اینجوری کمتر به هم میریزم
نه صحبتی و نه کاری به هم داریم
برای اول شهریور جدا میشم ... به هر قیمتی شده
میرم و مستقل زندگی میکنم ... اونجوری کسی به پر و پام نمیپیچه

موفق باشی، هر جا و به هر شکل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد