*دلخوری های زیر پوستی

از حرفِ ساده من برداشت اشتباهی می کند و خیلی زیر پوستی تند می شود.

توضیح می دهم که برداشتت اشتباهی بود و خیلی زیرپوستی دلخور می شوم.

حس می کنم متوجه اشتباهش می شود و با جملاتی خیلی زیرپوستی معذرت خواهی می کند.

آن دیوانه توی ذهنم حرف های می زند و خیلی علنی به مبارزه دعوتم می کند!

و من خسته تر از آنم که گوش کنم حرف هایش را!

آرام باش،

این نیز خواهد گذشت!

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:48 ب.ظ http://commaa.blogsky.com

دلخوری های زیر پوستی،به مرور زمان تبدیل میشن به غول های زیرپوستی... شیما جونم خوشحالم که سفرت خوب بود و غافلگیر شدی^.^

ممنونم دوست
وبلاگت چی شده دختر؟ روزی صدبار چک میکنم اما برنگشتی

گربه تنها چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:50 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد