*...

از جایی که دو هفته ای منتظرش بودم، تماس گرفتند و قرار ملاقاتِ مجددی گذاشتیم که نتیجه اش مثبت بود. حالا آنها باید منتظر تماس من باشند.

تماسی که منتظرش بودم از شرکت معتبری بود که برای استخدام آزمون داده بودم و مصاحبه رفته بودم.

حالا باید با رئیسم در مورد موضوع رفتنم صحبت کنم.جای هیچ گله ای نیست، وقتیآنها که به قولشان عمل نکردند و شرایطم را تغییر ندادند.

نظرات 4 + ارسال نظر
Sara دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:14 ب.ظ http://commaa.blogsky.com

اخ جووون چه عالیییی:))) بهت تبریک میگم شیما جونم ایشالا خیر باشه برات،از دست بدجنسیای همکاراتم راحت میشی^.^

ممنون دوست قشنگم

گربه تنها سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:50 ق.ظ

البته انتظار معجزه در شرکت جدید را نداشته باش .اگر این را میگویم چون نمیخوام در شرکت جدید دلسرد شوی ... اما این را بدان که خودت در حال پیشرفت هستی .... تبریک و خوش به حال من که به شیرینی نزدیک میشوم

انتظار معجزه که ندارم، فقط امیدوارم شرایطم بهتر بشه
شیرینی هم به چشم

عاصی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ب.ظ

من شیرینی میخوام یالا
من شیرینی میخوام یالا

به روی چشم

گربه تنها جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ق.ظ

چه خبره عاصی ... شیرینی به نوبت ... من زود تر رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد