*از ویژگی های بارز محیط کار ایرانی!

چقدر حرف دارم واسه گفتن و چقدر وقت ندارم واسه نوشتن!

این روزا از صبح تا عصر بی وقفه کار میکنم و واقعا خسته م.

محیط کارم گاهی واقعا غیر قابل تحمل میشه.

یه همکار دارم که در وصفش نمیدونم چی بگم؟؟؟

نمیتونم بگم خوبه، چون نیست.

نمیتونم بگم بده، چون نیست.

یه وقتایی مهربونه، یه وقتایی بدجنسه، یه وقتایی زیر آب زنه، یه وقتایی همراهه، یه وقتایی حسوده، یه وقتایی از خواهر نزدیکتره! خلاصه یه پکیج کامل از دنیایی از تناقصات تو مخی و گیج کننده س.

یه همکار جدید هم اومده که فعلا خوبه. یه دختر آروم و باشخصیت که با وجود اینکه پدرش یه آدم پولدار و سرشناسه و میتونه پیش پدرش کار کنه و یه جورایی ریاست کنه، کار کردن تو دفتر ما و کارمند بودن رو انتخاب کرده. این روزا بودنش باعث شده فضای کار قابل تحمل تر باشه، مخصوصاکه این اواخر تحمل میم داشت از توانم خارج میشد و اگه آقای سین دوست داشتنی نبود چه بسا قبل از اومدن الف، مثل الباقی کسانی قبل از من تو این پوزیشن مشغول شدن، نهایتا بعد از دو سه ماه یا در رفتن یا به واسطه زیر آب زدن میم اخراج شدن، شرکت رو ترک می کردم.

الف بعد کمتر از دو هفته خسته شده و احیانا داره فکر میکنه فرار رو به قرار ترجیح بده!!!!

در نهایت این روزها به این نتیجه رسیدم که هیچ جا و هیچ چیز و هیچکس صد در صد خوب نیست و تجربه ثابت کرده که تو هر محیط کارحداقل  یه نفر هست که هفته ای حداقل دو سه بار گند بزنه به اعصاب و روانت و حالت رو بهم بزنه از هر چی کار و همکاره و داشتن حداقل یه همکار عوضی از ویژگی های یه محیط کاری ایرانیه! !!!  

البته من نمیدونم اماشاید جاهای دیگه دنیا هم از این خبرا باشه.

در هر حال با وجود میم خدا به ما رحم کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
عاصی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:07 ب.ظ

ای خواهر... ای خواهر... چقدر خوشحالی کردم همکار قبلیم رفت و همکار جدید اومد ولی خبر نداشتم این قراره به یه نحو دیگه پوستمو بکنه!!
راست میگی... همیشه همینطوره...

عزیزم این از شانس خوشگل ماست

پیک شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ق.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

همین که یک نفر کنارت هست که شرایط رو بهتر از قبل میکنه خیلی خوبه.یک همکار خوب!

همکار خوب نعمت خدایی

خاموش سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:25 ب.ظ

یک تمرین دیدم امروز به درد محیط کار شما هم میخوره فکر کنم

تو این سایت
روز چهارم هستش

http://life-time.blogsky.com/

ممنون بابت لینک
میخوای حتما

Sara دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.commaa.blogsky.com

سلام شیما حالت خوبه؟چقد دلتنگت بودم دختر؛)
اوه منکه هرجا کار کردم دست کم یدونه ازین همکارای رو مخ داشتم و چقد سخته تحملشون!

عزیز دلم منم دلم برات کلی تنگ شده
همکار تو مخ از ویژگی های محیط کار ایرانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد