*انکار میکند... می ترسم...!!!

دیروز خیلی غیر منتظره مادرش با مامان جانم تماس گرفت و برای پنجشنبه اجازه خواستگاری گرفت.

هنوز شوکه ام و انگار توی دلم رخت می شویند.

فاصله زیاد فرهنگی و اعتقادیمان به شدت ترسناک است.

میخواهد یک چیزهایی را پنهان کند. نه بهتر است بگویم دارد انکارش می کند!  می گوید همچین اتفاقی نیافتاده!!!

توی این چند سال هم هیچ وقت دوست نداشته در موردش حرف بزنیم اما انکار امروز، واقعا دلم را لرزاند. 

انکار یعنی با موضوع کنار نیامدی و برایت قابل هضم و پذیرش نیست.

دلم می لرزد.

قلبم تند تند تند می تپد...

نظرات 7 + ارسال نظر
Sara دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.commaa.blogsky.com

عزیزم ازدواج و زندگی متاهلی به خودی خود کلی استرس و نگرانی بهمراه داره حالا فک کن که اختلاف فرهنگی و اعتقادی و چیزای دیگم باشه...
اما خیلی چیزا با حرف زدن و شفاف سازی قابل حل و تفکیکه. سعی کن اروم باشی برات ارزوی ارامش میکنم و بهترین هارو برات میخوام عزیزم:)

فدات بشم دوست خوشگلم

پیک سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ق.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

وای !عجب خبر خوبی!
تبریک پیشاپیش!

متشکرم دوست

mahee سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 ق.ظ

دلشوره گرفتم دختر...
بیشتر فکر کن. تو چیزیو از خانواده اش مخفی نکن، نزار بعدا بگن تو مقصر بودی. با خودش هم حرف بزن درباره اون چیزایی که انکار میکنه..توروخدا حرف بزن.

حرف زدیم ماهی، اون حل شد
اما هنوز یه چیزایی مونده

محمد (مرد ناتمام سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام شیما خانوم
خوبید ؟
چه خبر ؟
روزگار به کامتونه
دلم واسه وبلاگستان و دوستان خوبی که پیدا کردمتنگ شده
بهترینها رو براتون آرزو میکنم

من هم بهترین ها رو برای شما آرزو می کنم

Sara پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.commaa.blogsky.com

ای جونمم ینی الان تو مراسم خواستگاری هستی

شما عزیزدلی

.............. یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ب.ظ http://gray-man.blogfa.com/

اگر اختلاف فرهنگی و اعتقادی داری
ازدواج اشتباه هست
من تجربه دارم و خودم شکست خورده این اتفاق هستم
وقتی یک سال از زندگی گذشت عشق هیچ کمکی به ما نکرد و جدا شدیم

عاصی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:11 ب.ظ

مبارک باد بگیم یا نه؟

یه کم دیگه صبر کنیم، مگه نه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد