*حسادت!!!!

حسادت احساسی که من بعد از بیست و پنج سال امروز واسه اولین بار تجربه اش کردم! 

من بچه اول خانواده ام و خواهرم چهار سال از من کوچیکتره یعنی وقتی اون به دنیا اومد من فقط چهار سالم بود اما یادم نمی آد وقتی مامان و بابا و اطرفیان توجه بیشتری به خواهرم داشتن من حتی برای لحظه یی دلخور شده باشم! 

هیچ وقت نشد به داشته های دیگران و نداشته های خودم احساس بدی داشته باشم 

هیچ وقت تا امروز نفهمیدم٬درک نکردم احساسی رو که مردم بهش میگن حسادت! 

اما امروز درکش کردم٬لمسش کردم٬فهمیدمش و چقدر بد بود!و بدتر این بود که میخواستم نشون بدم چیزیم نیست٬این حالمو بدتر میکرد... 

اینکه میگن حسادت آدمو میسوزونه راسته٬من سوختم و این و سوختن چه درد بدیه 

الان چند ساعت از اون ماجرا می گذره٬دست و پام سرده اما درونم انگار آتیش روشنه٬که قلبمو می سوزونه! 

این احساس درست از زمانی شروع شد که دوتایی دست یه یکی کردن سربه سر من بذارن و مثلا منو ضایع کنن٬وقتی بیشتر شد که دوتایی یه غذا سفارش دادن و زمانی به اوج گرفت که موقع بیرون اومدن از رستوران آرشیوشو برداشت در حالی که میتونست تخته شاسی منو برداره! 

شاید چیزهایی که باعث حسادتم شده خنده دار باشه اما واقعا منو سوزوند! 

شغلش یه جوریه که مدام با زنها در ارتباطه و من همیشه میبینم که خیلی راحت برخورد می کنه٬میگه و میخنده اما این موضوع هیچ وقت ناراحتم نکرده و موجب عذابم نشده٬اما... 

فکرم خیلی مشغوله٬دارم فکر میکنم به علتش٬یعنی چرا؟؟؟! 

شاید چون حس کردم در برابر اون کمرنگم٬چون حس کردم منو نمیبینه٬چون حس کردم دوست صمیمیم از اینکه کسی که من دوستش دارم بهش توجه داره بی نهایت خوشحاله! 

دوستم لذت برد از توجه و من شکستم از بی توجهی! 

شاید این حس هدیه خدا بود تو روزی که متعلق به زن ها و مادرهاست!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ف...ا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://fsattari.blogsky.com

یک بار تجربه ش کرده نزار تکرار بشه

خودمم امیدوارم دیگه تجربه ش نکنم٬خیلی بده

یک زن دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

شیما جان تا حدودی طبیعیه ولی به نظر من اگه از چیزی ناراحتی بهش بگو. درمورد این موضوع باهاش صحبت کن. اما نه با دعوا ودرگیری با آرامش. ببین چون من اونجا نبودم و رفتارشون رو ندیدم نمی توانم قضاوت کنم شاید هم تو حساس شده بودی. مراقب خودت باش عزیزم.

خدا کنه این غرور لعنتی بذاره بهش بگم
من اصلا آدم حساسی نیستم جوری که گاهی خواهرم بهم میگه تو دیگه واقعا از اون ور بوم افتادی٬اما حرکاتشون اینقدر بد بود که من رو که رو هیچی حساس نیستم رو دیوونه کرده٬حالم هنوز خیلی بده

خاک سرخ سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
روزت مبارک
تو دوستای خوبی داری و همیشه مورد توجه عزیزانت هستی . نمی تونی بگی که هیچوقت مورد توجه قرار نمی گیری .
در این مورد خاص که بیشتر به احساس و عواطف دوطرفه بر می گرده روش های زیادی وجود داره برای بدست آوردن دل آدمها .
البته اگه خودت رو محق به بدست آوردنش بدونی .
از قدیم گفن خواستن توانستن است . من سراغ ندارم زنی رو که خواسته باشه دلبری کنه و جواب نگرفته باشه . باید برای عشقت بجنگی .
اما نه با شمشیر حسادت که تو رو به بیراهه های کثیف و کوچه های تاریک خیال می بره .
نفوذ نگاه و صراحت و صداقت در کلامت رو دست کم نگیر .
اگر هم قسمت نبود بدون که جایگزین خوبی برای حفره ی خالی عاطفه ات پیدا نکردی . بازهم زندگی جاریست

در پناه حق باشی

ممنون به خاطر حضورت
من نگفتم که مورد توجه نیستم و شاید یکی از دلایلی که هیچ وقت حسادت نکردم اینه که به اندازه ایی که نیاز داشتم و حتی بیشتر مورد توجه بودم
اما دیروز مسائلی پیش اومد که برام سخت بود که البته با صحبت حل شد

النا. این منم...زنی... سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام شیما جون.
درست می گی. حسادت آدم را از بین می بره. ولی تجربه شخصی من نشون میده که کمی حسادت خصوصا در روابط احساسی لازمه.
درثانی چرا ناراحتی؟
از خود سانسوری بپرهیز. که داغون ترت میکنه. البته این نظر شخصیمه.

خدا رو شکر الان خیلی خوبم و مسئله حل شد

یک زن چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام شیما جون خوشحالم که خوبی و مشکلت حل شد.

مرسی عزیزم
اگه مشکلم حل شد به خاطر این بود که به حرف تو گوش کردم و ناراحتیم رو باهاش در میون گذاشتم اونم توجیهم کرد بعد من آروم شدم

النا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

خیلی عالیه که بهتر شدی.
منم خوشحالم

ممنون

یکتا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://adi-nadi.blogsky.com

اه لعنتی...
من درک میکنم این حس و..
همه وجودم سوخت ازیت پستت....
همین که از ذرون حالت از دوستت بهم بخوره کافیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد