*انرژی مضاعف

*این هفته واسه من هفته مرور خاطرات بوده!

گذشتگان طی یه تصمیم انتحاری به صورت خودجوش همه با هم حاضری زدند و خاطرات رو با جزئیات کامل بیان کردند!

که این خاطرات با جزئیات کامل کلی احساسات متناقض در من بیدار کرده !

عشق ، دلتنگی ، ترس ، خشم ، غم ، شادی و ...

اما خدا رو شکر در حال حاضر به طرز عجیبی خیلی خوبم و با اینکه سه شبه که مثل آدم نخوابیدم یه عالمه انرژی دارم!

به این انرژی نیاز دارم شدید! امروز هم بعد از کار ماراتون رانندگی دارم از تقریبا مرکز شهر به شرق ! بعدش به فاصله 5 دقیقه از شرق به غرب !!!


*ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستمکاری بود بر گوسفندان ! اینم نوشتم که یادم باشه که بازم دارم ترحم می کنم بر پلنگ تیز دندان!!!

سخنی با خودم : جرئت داری فردا بشینی خودتو بخوری و به دنیا و زمونه بد و بیراه بگی ، گفته باشم!

*کمی بعد اضافه شده ها :

نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری ها واقع در مصلی خر است !

تنهایی نمیخوام اینهمه راه رو برم و بیام

بدون هیچ دلیل موجه و غیر موجهی پست جدید اضافه نکردم این یکی رو ویرایش کردم...