*چرا در دیزی بازه؟ چرا دم خر درازه ؟ چرا در گنجه بازه ؟ چرا بی بی بینمازه ؟ چرااااا؟؟؟!

امروز از دنده چپ پاشدم ، موقع بیرون اومدن از خونه سر یه موضوع نسبتاً کم اهمیت با قهر و غضب اومدم بیرون ، تمام طول مسیر رو تو دلم غر زدم غر زدم و غر زدم ، یه عالمه بد بیراه گفتم به عوامل طرح ساخت و اجرای زیرگذر عابر پیاده میدون آزادی که حالا تصمیم گرفتن به ساختن و با این کارشون یه ترافیک مزخرف طولانی رو به همه تحمیل کردن ، اصلا الان چه وقت زیرگذر زدنه آخه؟؟! مگه تابستون رو ازتون گرفتن آخه؟؟! اصلا پل هوایی می زدین ! اصلا می خوام که وییوی1 میدون آزادی خراب بشه!

بعد با دیدن بیلبوردهای تبلیغاتی شیار 143 یادم افتاد که این فیلم باید بعد تاسوعا و عاشورا اکران می شده و هنوز نشده2 و شروع کردم به گیر دادن به عوامل اکران فیلم های سینما ! تو همین بین یادم افتاد که این ماه چرا هنوز خبری از حقوق نشده ؟! نه واقعا اینا خجالت نمی کشن این چندر غاز حقوق منو نمی دن ؟! اینا نمی دونن من هندزفری خوب می خوام 3؟!

خلاصه امیدوارم امروز به خیر بگذره!!!!

پ.ن :

1- این معادل فارسی کلمه خارجکی وییو چی میشه ؟! از صبح بد رفته تو مخم که چرا یادم نمیاد یا شاید نمیدونم ! واسه خاطر ندانستن همین به کلمه هم کلی به خودم بد و بیراه گفتم البته !!!

2- شیار 143 دقیقاً همین امروز اکران شد .

3- این خواسته از همین امروز صبح وقتی با اینکه صدای پیلیرم تا آخر زیاد بود ولی بازم صدای موزیک مسخره تاکسی رو می شنیدم یه خواسته هام اضافه شد.

*و در ادامه یه غر به بلاگ اسکای :

چرا وقتی فارسی می نویسیم اعداد به صورت لاتینه ؟ نه آخه چرا ؟ شما نمی دونید من بدم میاد ؟؟!

*کمی بعد اضافه شده ها :

هندزفری معادل فارسی داره آیا؟!اگه داره که چیه ؟ اگه نداره چرا نداره ؟؟؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
رونی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ

چشم انداز view

بله چشم انداز
ممنون

افروز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

وییو : منظره - چشم انداز
هندزفری : به قول فرهنگستان عزیزمون : دست آزاد !!!
هدفون : دو گوشی!!!

این منظره و چشم انداز خوب بود
اما از معادل اون دوتای دیگه خوشمان نیامد از همون هندزفری و هدفون استفاده میکنیم!!!
اما ممنونم که جواب دادید این چرااا رو

مهدی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

دختره خوب سه جا کار میکنم که دوجاش هنوز حقوق شهریور رو هم نگرفتم . حالا و ماه تموم نشده تو دنبال حقوق هستی ؟

چرا دعوام میکنید؟؟من حقوق ماه قبلم رو هنوز نگرفتم خب
بعدشم کفگیر خورده ته دیگ
والا خوبه که میتونید سه جا کار کنید!کاش منم میتونستم
هی میگن کار نیست کار نیست خب شما سه تا سه تا دارید یکی هیچی نداره

مگ سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ


شیمااا... امروزت عین دیروز من اخمالووویی که ایشالا تا شب عالی بشی اصلا ...
من می خوام برم شیار 143 رو با خونواده م ببینم...فقط یه کم یه جوریمه...لهجه شون منو یاد یه دوستی می ندازه که دیگه نیست

ممنونم مگهان
منم با مامانم میخوام برم شیار143 فکر کنم خیلی خوب باشه فقط شنیدم خیلی گریه داره ، امیدوارم این یادآوری دلیل مضاعف گریه نشه برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد