*فصل نرگس...

غمگینم زیاد !!!

دیشب وقتی یک سری اتفاق بد باهم افتاد و حالم را بد کرد تصمیم گرفتم امروز  تنهایی بروم سینما ، بعد خودم را به یک شام شاعرانه دعوت کنم ، اگر شد شاخه گلی بخرم و با خریدن یک هدیه خودم را غافلگیر کنم !

می خواهم برایم مهم نباشد که او حوصله ام ندارد .

چه فرقی می کند دیروز عصر کجا بوده ؟!

اصلا مهم نیست که حس می کنم وقتی اشتباه می کند با رفتارهای احمقانه اش من را تنبیه می کند .

دیشب دوستی گفت : "بیا خودمان را سرزنش نکنیم به خاطر این سرنوشت کوفتی ، بیا دیگر دنبال مقصر نباشیم ، بیا اتفاقات بد گذشته ها را دفن کنیم ...

گفت : "فصل نرگس که شد یک دسته بزرگ نرگس برایم می گیرد به یاد گذشته ها !"

گفت : "حتی اگر شیراز نیامدی یک دسته نرگس برای خودت به حساب من می خری ... "

حتی اشک هم بغضم را سبک نمی کند ...

نظرات 4 + ارسال نظر
mika چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

گذشته را در آغوش بگیر ولی در آن زندگی نکن
سخته فراموشی گذشته ولی آدما باید به نبود اون روزا عادت کنن

ممنون دوست خوبم

یک حـــــــــــوا چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://f022.blogsky.com

گل خریدن واسه خودت حس ِ خیلی خوبیه . . . خیلی خوب . . .حتی گاهی شیرین تر ازینه که یکی دیگه بهت هدیه بده !

این بغض ها . . . این بغض های لعنتی . . . همیشه ی خدا از یک جایی . . .از ک نقطه ای . . . مثل علف هرز رشد میکنند !

لعنت به این بغض های لعنتی

فرهان چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ http://farha.blogsky.com

پیشنهاد ازدواج هم بده به خودت آخرش!

اتفاقا بد فکری هم نیست
در موردش فکر میکنم؛

مگهان پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

منم غمگینما...عمیقا... ولی اینقدرررررر بازیگر ماهریم اینقدرررر خوب نقش آدم های خوشحال رو بازی می کنم که خودمم باورم میشه خوب و خوشم!!!
تو هم بازیگر شو به نظرم ...
راستی گل نرگس منو یاد او می ندازه...............................چندبار این پست و خوندم اومدم سکوت کنم برم . هی می خوام اینقدر حرف او! رو نزنم ... نمیشه دیگه نمیشه

ادای خوشحالی! یه نقاب که طرح خنده داره!
اینکار رو نکنیم چیکار کنیم مگهان
من عاشق گل نرگسم
کلی حس خوب و خاطره خوب برام داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد