*بوق ستیزی!!!!

اگه من رئیس راهنمایی و رانندگی می شدم دستور میدادم که ماشین هایی رو بوق می زنند الکی رو جریمه کنند اونم سنگین ! تا سه بار جریمه ، بعد اگه جواب نداد ماشین یک هفته باید می رفت پارکینگ ! آقا یعنی چی که بعضی ها از وقتی استارت می زنن تا وقتی ماشین رو خاموش می کنند به بهانه های مختلف دستشون رو بوقه ؟؟! نه واقعا ؟! واسه سوار کردن مسافر ، واسه اعتراض به ماشین جلویی یا بغلی ، واسه اینکه فلانی رو اون ور خیابون دیده می خواد نشون بده منم اینجام ، واسه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ http://mrmustache.blogsky.com

پول داده ماشین خرید ها، با بوقشم خریده ها !! باید استفاده کنه یا نه ؟ نه باید استفاده کنه آیا !!!
بوق زن خر است


نباید استفاده کنه ، پول داده که داده !!! به من چه که پول داده؟ مگه من پول ندادم ؟

اف شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

منم از بوق متنفرم
خودم همیشه از نور بالا استفاده میکنم!
بعضیها شعور و فرهنگِ استفاده از "هیچی " رو ندارن!!!

پس هم دردیم

مهدی شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ

خوب این جا خدا رو شکر میکنم که رئیس نیستی .

چرا؟ من خیلی خوبه که مردم الکی بوق نزنن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد