*زندگی به سبک فتوسنتز!!!

همین امروز و فرداس که باید دنبال آموزش شیوه زندگی به سبک فتوسنتز باشم!

بیست پنجم آبانه اونوقت من هنوز حقوق مهرماه رو هم نگرفتم!!!!

حالا خوبه حقوق مهرماه من به خاطر سفر طول و درازم نیم چندرغازه و واسه پرداختش خساست به خرج میدن وگرنه چی می شد خدا می دونه؟؟!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

نتیجه رو به من هم بگو . من هم باید این کار رو انجام بدم .

فکر کنم بهترین راهه یادگیریش دوستی با یه درخته

اف یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ http://darhamnevesht.blogsky.com/

چقدر بی معرفت و بی شعورن واقعا
یه کم ملاحظه ی زندگی آدما رو توی این وانفسا نمی کنن
منم مدتهاست منتظر یه پولی ام
دیگه نمیدونم چجوری باید به روشون بیارم

خیلی خیلی زیاد!!

nader یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام،از مطالبت استفاده کردم ممنون.
وبلاگ نسبتا خوبی داری و بد نبود،منم در گذشته توی بلاگفا وبلاگ داشتم اما خیلی وقته وب سایت دارم.اگر خواستی میتونی وبلاگتو به یک سایت واقعی تبدیل کنی،خیلی ها هستن این کارو انجام دادن،من با این سایت کار میکنم : boostek.ir
پشتیبانیشون خیلی خوبه و راه کارهای خوبی مطرح میکنن.
موفق باشی

ممنون از اظهار نظرتون!
فقط می خواستم بگم مطالبم احتمالا خیلی برای شما استفاده ای نداره که بخوای زحمت مطالعه به خودتون بدید!!!
از کامنتهای کپی و پیست بیزارم
وبلاگم هم نمیخوام سایت کنم
راه کار هم نمیخوام

خان یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

باید سوخت وساخت!!!

بله!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد