*غرغرهای من!!!

*چرا اون قسمت از مغز من که مربوط به یادگیریِ زبانِ جلبک زده ؟!

چرا همه همکارهام ترک هستند و مدام باهم ترکی حرف می زنند ؟!

چرا گاهی یادشون می ره که من ترکی بلد نیستم با منم ترکی صحبت می کنند ؟!


*نمیدونم هوای شرکت گرمه یا من تب دارم ؟! گرمم میشه عرق می کنم ، بعد سردم میشه می لرزم ! از صبح یه مقدار هم بی حالم و فقط خدا خدا می کنم این حالتها از سرماخوردگی نباشه !!! نمی خوام سرما بخورم !!!



*مدتیٍ شبها ساعت از یازده و نیم که می گذره و هنوز بیدارم به شدت عصبی می شم ، اینقدر که دلم می خواد با همه دعوا کنم و خودم رو هم خفه کنم ، مثلاً دیشب بعد از اینکه رفتم خوابیدم مامانم اومد آهسته چیزی برداشت و رفت ، موقعی که رفتن در اتاق رو محکم نبست ، چند دقیقه بعدش با خواهرهام خیلی آهسته خندیدن ، اصلا خواب نبودم اما شروع کردم به داد و فریاد که متوجه نیستید من خوابیدم ؟! این وقت شب وقتٍ خندیدنه و ... فکر کنم مامانم دلخور شد !!! در اتاقم چند ثانیه بعدش بسته شد ، اما تا وقتی خوابم برد تو دلم داشتم غرغر می کردم که این مامانٍ من چرا اینقدر بی فکر شده که در نیمه باز گذاشته بود؟!صبح وقتی بیدار شدم وقتی دیدم اتاقم خیلی سرده یاد غرغرهای توی دلم واسه مامان افتادم و متوجه شدم دلیل کار مامان این بوده که من سردم نشه ( اتاق من شوفاژ و بخاری نداره کلاً) ...



*در کیفم باز بود همکارم اومد از روی پریتنرِ من برگه هاش رو برداره و چیزی رو توی کیفم دید و خیلی هم سریع عنوان کرد !!! هم از همکارم بابت مطرح کردن موضوع عصبانیم و هم از خودم که اول چرا در کیفم باز مونده بود ! دوم چرا انکار کردم ؟! باید می گفتم به تو چه ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
خان دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

بهترین دارو واسه جلوگیری از سرما خوردگی شربت عسل وآبلیمو هه!

فکر کنم بعد از سرماخوردگی خوب باشه ها نه قبلش!!!
یعنی احیاناً جنبه درمانی داره تا پیشگیری!!!
اینطور نیست خان؟!

یک حـــــــــــوا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://f022.blogsky.com

فک نکم مشکل از مغز تو باشه ها . . .مشکل از زبان پرستی ترک زبان های عزیز می باشد

کلا اعصاب مصاب نداشتی مثل اینکه

آره چند روزیه اعصاب مصاب ندارم

مگهان پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

مثلاً من الان حدس زدم که چی بوده تو کیفت :|
چیز خوبی که نیست حکما ! ولی واقعاً به اون چه ؟!

از فضولی بدم میااااااااد و به نظرم همکارم خیلی بی ادبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد