*خستگی

خیلی بده که صبح وقتی صدای آلارم ساعت رو می شنوی ، قبل از اینکه چشمات رو باز کنی یه صدای بلند تو مغزت بگه :

" اَه بازم یه روز دیگه ! "

نظرات 4 + ارسال نظر
خان سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ

خیلی بده!

mika سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام شیمی خوبی؟فیزیک خوبه؟
حس بدیه میدونم.میگم این گوشیا رو پرت کنیم راحت شیم

خوب که نیستم

mika سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

خدای من.شیما بخدا خود منم حالم خوب نیس ولی سعی میکنم خوب باشم شیا انقد خودتو اذیت نکن بخدا یروز پشیمون میشی از من گفتن بود.
انقد نگو خوب نیستم این کلمه خود بخود حالتو بد میکنه

شاید اینجا تنها جایی باشه که من از احساسات درونیم می نویسم ، شادی ، غم ، خشم و ...
توی دنیای واقعی از صبح که بیدار می شی تا شب که می خوابی مجبوری نقاب بزنی به چهره ت ، مثلا نقابی که طرح خنده داره ، چون نمی تونی سرکار ، توی اجتماع و بین حتی نزدیکترین هات غصه هات رو نشون بدی ! چون که می دونی مثلا مادرت که از قضا حالش هم خوب نیست تحمل غصه و غم تو رو نداره ...
من اینجا از هر حالی که دارم می نویسیم چون اینجا تنها جایی که خودمم ، چون اگه اینجا هم وقتهایی که غصه دارم بخندم مترکم...
ممنونم بابت حضورت ، بابت نگرانی هات و اینکه به فکرمی با اینکه نه منو دیدی و نه منو می شناسی و اینکه اگه اذیت میشه از حال بد من مطلب بخونی اون غمگین هاش رو نخون

mika سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

نه عزیزم بخدا من فقط بخاطر خودت میگم که اذیت نشی هرجور دوس داری بنویس من فقط دوس دارم حالت خوب شه اگه اینجور دوس داری بنویس تا خالی بشی.ببخش که اینجور گفتم.

میدونم عزیزم
ممنون از توجه ت و اینکه هوامو داری و می خوای خوب باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد