*به جامعه بیکاران خوش آمدم :)

به جرگه بیکاران پیوستیم !

کمی دعوا کردیم ، مقداری هم غصه خوردیم ، اما حالا طبق معمول شانه هایمان را بالا می اندازیم و می گوییم  : بیخیال !

ما که از این کار مزخرف رضایت نداشتیم ، همان بهتر که تمام شد ! فقط ناراحتیمان از دو ماه و 12 روز حقوق معوق هست که معلوم نیست چه بلایی به سرش می آید ؟! شاید هاپولی شود ! شاید هم خیلی دیر به دستمان برسد ، اما باز هم شانه بالا می اندازیم و می گوییم : بیخیال !

حوصله غصه خوردن نداریم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
mika چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

بیخیال بابا کاری که آرامش توش نبود ولش کنی بهتره
به جمع بیکاران خوش آمدی بفرما تو دم در بده

اومدم

الهام چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com

ناراحت نباش. حتما یه کار بهتر پیدا میکنی.
از این روزهات استفاده کن و کارهای عقب افتادت رو انجام بده.
کار خوبه اما گاهی دلم می خواد هیچ کاری نکنم و فقط زل بزنم به ترک دیوار...

حتماً
عصر ناراحت بودم ، اما الان خوبم
کلی انرژی دارم ،اون کار داشت منو میکشت

عاصی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://asysepid.shortpost.blogsky.com

منتظرم به زودی بهت بپیوندم
اوضاع اینجا خیلی خرابه
اما منم غصه ندارم
توام غصه نداشته باش
درست میشه

امیدوارم تو هم زودتر از اون اداره راحت شی و یه کار خوب پبدا می کنی
اصلا ایشالا یه جا رئیس بشی بعد من کارمندت بشم
هر روز هم اون جمله ها رو با خودت تکرار می کنی

زهرا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ق.ظ

در این مورد من نظرم به نظر الهام خانوم نزدیک تره !
انشاالله یه کار بهتر پیدا می کنید

خودمم امیدوارم
ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد