*خیانت در امانت !!! با یه عالمه چرای بی جواب !!؟

یه نفر هفته پیش رفته کربلا زیارت ! اون یه نفر رمز دوم کارت دوستش رو داشته ! همون یه نفر از اعتماد دوستش سوءاستفاده کرده و توی همون چند روز دویست و چهار هزار تومن خطش رو شارژ کرده و از خطش با رومینگ خدا تومنی استفاده کرده !

حالا انکار می کنه و می گه من این کار رو نکردم اما باشه پولش رو می دم !!!!

زنگ می زنیم پشتیبانی آپ ، تایید می کنه که بله یه نفر از هیجدهم تا بیست و چهارم این ماه خودشو با شارژ خفه کرده !!!

پشتیبانی آپ توصیه می کنه که شکایت کنیم و اطمینان می ده که پلیس فتا قضیه رو پیگری می کنه !!

سر دوراهی پیگیری می مونیم ، چرا که جرائمی مثل دزدی ، خیانت در امانت و کلاهبرداری حتی اگر شاکی از شکایت خودش بگذره ، قانون نمیگذره و مجرم باید به دلیل جنبه عمومی جرم مجازات بشه !!!

مسئله رو با دوستامون در میون میذاریم ، همه متفق القول معتقد هستند که شکایت درست ترین کاره ! همه با هم بحث می کنیم اما اونا از موضعشون کوتاه نمیان ، ما هم تصمیم می گیریم تا شنبه بیشتر در موردش فکر کنیم و بعد اون اقدام کنه ، اما من تمام مدت فکرم مشغول یه چیزه ، زیارت کربلا ! سوءاستفاده از اعتماد یه دوست که می دونی کارمنده و واسه تومن تومن پولش باید زحمت بکشه ! از دیشب که پرینت حسابش رو گذاشت جلوم تا مسئله کم بودن موجودیش رو حل کنم و من متوجه موضوع شدم تا الان دارم فکر می کنم چرا ؟؟! چی میشه که یه نفر که درس خونده و طبقه متوسط جامعه س ، کارش یه جورایی و فرهنگیِ و واسه عزاداری و زیارت می ره کربلا به خودش این اجازه رو می ده که از کارت دوستش یواشکی اعتبار بخره و با این و اون صحبت کنه ؟؟! از دیشب با خودم درگیرم که اصلاً این دزدی یواشکی حتی اونقدر ضروری نبوده که طرف رو وادار به این عمل کنه ، پس چرا ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ق.ظ

خدای من .... واقعاً چرا ؟
شیما اینقدر این روزا نامردی دیدم که باورم نمیشه ...جالبه همه ی این آدما فک می کنن که زرنگ هستن و از زرنگیشونه و اسمش رو دزدی نمی ذارنا

چرا ؟؟؟! منم نمی دونم

زهرا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ http://ocr.blogsky.com

حتما پیش خودش گفته من و اون نداریم که ، با هم رفیقیم دیگه !!
واقعا آدم نمى دونه چی بگه به همچین اشخاصی !

شایدم همچین فکری کرده ، والا

عاصی شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ http://asysepidshortpost.blogsky.com

واعضان کین جمله در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند!
هر کی ادعاش میشه کارش خیلی خراب تره

دقیقاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد