*آغاز پاییز و اولین گلودردِ من!

*اولین روز از اولین ماه فصل پاییز با گلودرد و حس سرماخوردگی بیدار شدم. حالا هم گلویم درد می کند ، چشمهایم می سوزد و سرم حسابی داغ شده . سلام پاییزِ دوست داشتنی ! سلام سرماخوردگی دوست نداشتنی!

 

*دیشب به خواهرکم می گویم آهنگهای مورد علاقه اش را برایم بلوتوث کند. با ژستِ عشوه دار منحصر به فردش می گوید وا چرا بلوتوث؟ با share it خیلی بهتر است! 

آهنگهای مورد علاقه اش را با share it می فرستد . دیشب قبل از خواب چند تایشان را گوش کردم ، صبح هم توی راه بقیه شان را. سلیقه اش عالیست دخترک ! 

گاهی فکر می کنم یعنی یک روزی اگر دختری داشته باشم می توانم اینقدر زیاد دوستش داشته باشم؟ اینقدر زیاد که وقتی می رویم توی لوازم التحریر با اینکه موجودی حسابم بسیار اندک است نتوانم در مقابل برق چشم هایش مقاومت کنم و بگذارم از همه رنگ های خودکار مورد علاقه اش بردارد و وقتی می بینم دلش آن پاک کن درپوش دار الکی گران می خواهد خودم از فروشنده بخواهم جای پاک کن ها را عوض کند و او در مقابل این کارم با ذوق بچسبد به بازوهایم و با خجالت بگوید ممنون خواهری! و من دلم بخواهد از همه چیزهایی که توی آن لوازم التحریر بسیار شیک لعنتی بود حداقل یکی برایش بردارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ق.ظ http://sunray.blogsky.com

پاییزت مبارک سال دیگه بیشتر برگ بریزه، در مورد اینکه یک روزی اگر دختری داشته باشی میدونی که اول باید ازدواج کرد و غیرهو اینا بعد اونوقت باز هم ممکنه دختردار نشی بچت پسر بشه پائیزو با شیطنتاش برات جهنم کنه

ممنون
اما من عاشق دختر بچه هام

سیما چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

پاییز و زمستون پارسال یادته؟ من که هیچ احساس سرما یا تغییر فصلی نداشتم، برای همین نه پاییزش قشنگ بود و نه میشد استقبال همیشگی از بهار داشت، چون تقریبا سه ماه زمستون، بهار بود
انشالله بهتر شی اما همین سرماخوردگی رو به فال نیک بگیر، شاید نشونه ای باشه برای اومدن یک پاییز واقعی

واقعا دخترکان این زمان چقدر متفاوتند با کودکی های ما
شیرینند و زبل و قدردون، اما ما خجل بودیم و همیشه شرمگون
هردوشان قشنگند

دقیقاً. پارسال فقط بهار بود و تابستون !
اما امسال فکر کنم یه اتفاقهایی بیفته

فکر می کنم تفاوتمون به خاطر تفاوت نحوه تربیت و شرایط خاص اجتماعی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد