*کار لعنتی

وقتی تمام عصر جمعه غم عالم می افته تو دلم که واااای خدا فردا شنبه س، اصلاً عجیب نیست که دیگه هیچ انگیزه ای برای کار کردن نداشته باشم.

باید با خودم حرف بزنم.

باید توانایی هام رو به خودم یادآوری کنم،

باید ترس هام رو بذارم کنار و دنبال کار جدید باشم.

اینجا هر روز دارم افسرده تر می شم...


نظرات 3 + ارسال نظر
گربه تنها شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:48 ب.ظ

کار خوبیش اینه که سر آدم گرمه ... و شاید درامدش خوب نباشه ... اما احساس مفید بودن به آدم میده

دقیقا همینطوره
من اگه کار نکنم خل میشم

من‌ها یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ب.ظ http://manhatanha.blogsky.com/

با نظر قبلی موافق نیستم.
بعضی وقتها بهترین جا هم آدم کار کنه ممکنه احساس بی‌مصرف بودن بکنه و این نشون می‌ده عوامل محیطی در ساختارهای سازمانی چقدر در رفتار سازمانی و رضایت شغلی و انگیزشی کارمند تاثیرگذار هست.

خوشحالم از اینکه بعد از مدتها می بینمت
منم به خاطر اینکه حس خوبی از کارم نمی گیرم می خوام شغلم رو عوض کنم

پیک یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com/

قالب رو نمیخوای عوض کنی :))؟

قالبم بده مگه؟؟؟
فکر خوبیه، به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد