*یک هفته سکوت!

دیشب رفتیم مشاوره،

یک و ساعت و نیم طول کشید که بیشترش را من و خانم مشاور صحبت کردیم. گویا او خیلی حرفی برای گفتن نداشت! حتی جواب منطقی برای سوال های من و خانم مشاور هم نداشت.

تصمیم گرفتیم یک هفته کاری به هم نداشته باشیم. 

نه تماس، نه پیام و نه دیدار.

یکشنبه هفته بعد هم بریم برای نتیجه!

یا رومیِ روم، یا زنگیِ زنگ!

هر دوتایمان خسته ایم از این ارتباط فرسایشیِ اعصاب خوردکن.

خانم مشاور گفت احتمالا افسردگی دارم و حتی تست هم گرفت که جوابش هفته آینده مشخص خواهد شد.

اما خودم اینطور فکر نمی کنم.

من فقط خسته م از تکرار یک سلسله اتفاقات دردآور.

و دلگیرم از شکستن اعتمادم، همین...

نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

تو افسرده نیستی جانم فقط خسته ای. همین
چقدر خوشحالم که بالاخره این غول را شکست دادید و رفتید مشاوره
خیلی خوبه... خوبتر هم میشه

خودم هم حس افسردگی ندارم و فکر میکنم خسته ام
ممنونم دوست امیدوارم مفید واقع بشه

Juddya دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ب.ظ http://juddya-abbot20.blogsky.com

نگران نباش :)
من یک مورد اینطوری مثل شما دیدم حل شد الان هم همه چیز خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد