*بی زمانی

*دلم برای اینجا و  نوشتن تنگ شده.

اما این روزها عجیب دچار بی زمانی شدم!

این روزها دلم میخواهد روزها به جای بیست و چهار ساعت بشود سی ساعت، سی و پنج ساعت.

این روزها مشغول کاری شدم که خیلی جذاب است، اینقدر که تمام آخر هفته و تعطیلاتم را درگیرش بودم، هنوز کامل به نتیجه نرسیده اما تلاش می کنم تا رسیدن به نتیجه قطعی...


پ.ن:

دلم برای همه خیلی تنگ شده.

اما سارا، عاصی و ماهی واسه شما بیشترتر


نظرات 2 + ارسال نظر
پیک یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

درد مشترک ...الان حسرت گذشته رو شاید بخورم

امیدوارم هیچ وقت حسرت هیچ چیزی رو نخوری

عاصی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:23 ب.ظ

منکه هر روز میام اینجارو باز میکنم شاید یه خبری بخونم ازت بعد میگم انگار گرفتاره کاراش شده نتونسته بیاد بنویسه
لبخند میزنم میگم ایشالا که خوب باشه

عزیزدلم
دلم تنگ شده یه روز برنامه بذار ببنمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد