*کاشکی رو کاشتم...!

کاش اینقدر دوستم داشتی که وقتی ماشین نداشتم و واسه رفتن خونه دیر میشد ازم میخواستی که وقتی رسیدم خبر بدم 

کاش اینقدر برات مهم بودم که وقتی تا الان ازم خبری نمیشد حداقل یه پیامک بدی و ببینی سالم رسیدم یا نه!!!!  

نظرات 5 + ارسال نظر
خاک سرخ پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

ال هام پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://6asusa.blogsky.com/

کاش کاش هایم را کسی باور کند....

کــــــــــــــــــاش!!!!

آرتین پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

به میکده سیتی هم یه سر بزن

ممنون دوست عزیز نظر شما از پست من زیباتر بود
با اجازه نظرتون رو براش پیامک کردم
به نظرم بیشتر از پست خودم بیانگر احساساتم تو اون زمان بود

النا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

کاش انقدر می بوسیدیم که تمام وجودم از عطر تنت پر می شد.
کاش انقدر نوازشم می کردی که ضمختی دستانت برایم ابریشم می شد.
کاش انقدر در فراقم گریه می کردی که تمام شهر از صدای گریه تو بیدار میشد.
کاش................
(وای دلم گرفت یادش افتادم.)

کاش...
کاش...
کاش..
...
کلی کاش دیگه هست که نمیشه بگم٬کلی کاش دیگه هست نمیتونم بگم
همشون هم از اون کاشکی هاست که هیچ وقت سبز نمیشه!!!
ببخشید که باعث شدم دلت بگیره

النا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

راستی مثبت اندیش باشیم عنوان این پست می شه
کاشکی رو کاشتم سبز شد.

واسه این پست سبز شد البته!!!
دیشب این پست رو براش خوندم کلی شرمنده شد و عذرخواهی کرد و هجم کارش رو بهونه کرد و خلاصه عذر بدتر از گناه آورد اما واسه من همین بهونه همین عذر بدتر از گناه هم کافی بود که فراموش کنم و فکر کنم که کاشکیم سبز شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد