*خواستن ٬ توانستن است؟؟؟

انگار نه انگار که دوشنبه امتحان پایان ترم دارم و تحویل پروژه 

اصلا حوصله انجام کارهایم را ندارم 

همینطور هم کارهایم حوصله من را ندارند٬مثل او...  

هوای حوصله ام ابریست!  

کاش همه چیز بهتر بود!!! 

دیروز از اینکه سر قولم با خودم و خدا نماندم خوشحال بودم اما امروز ... 

باز هم میخواهم همان قرار بگذارم 

میخواهم این بار نشکنم قولم را و خودم را! 

یعنی می توانم؟؟! 

می گویند خواستن توانستن است٬پس چرا من هر چیزی را که می خواهم نمی توانم؟! 

می خواهم کارهایم را انجام دهم   

می خواهم باشم

می خواهم باشد ....

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.atefh653.blogsky.com

_________@@@@@@@@ _@@@_@@_@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
امروز خیلی دلم گرفته

النا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

خیلی سخته اما شدنی دوست عزیز.
انیدوارم به هرچیزی ارزو داری و می خواهی برسی .

یک زن جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

این پستت رو خیلی وقتا حس کردم. سعی کن می توانی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد