*سکوت

به امید اینکه شاید پایانی برای سکوتت باشد قراری گذاشتم با خودم و خدا 

سکوت! 

این بود قرار من٬برای پایان بی قراری هایم! 

چه انتظار بیهوده ایی... 

گویی تمام نمی شود این روزها٬این ساعتها٬این... 

چه سخت است باور کنم که دیگر نیستم!!!! 

سکوتت ادامه دارد٬ 

مثل سکوت من٬مثل بی قراری هایم 

و تو همچنان نیستی...

نظرات 5 + ارسال نظر
خاک سرخ دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
امیدوارم امتحانت رو خوب داده باشی
و همینطور پروژه ات را

در پناه حق باشی

النا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

الن هیچی نمی تونم واست بنویسم.
خودم پر دردم. چندبار نوشتم و پاک کردم خواستم منصرف برم. ولی بعد فکر کردم؛ بهتر چیزی بنویسم که بگم به یادتم دوست خوبم.
...............
سکوت خدا.........
چی دارم بگم. شاید اگر روز دیگری بود غیر از امروز خیلی می نوشتم . اما.......امروز یه نور دیدم یه چراغ امید که اگه درست باشه حتما تا شب توی وبلاگ خواهم نوشت.
..............
موفق باشی

ال هام جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://6asusa.blogsky.com/


نهایی یا تن هایی هر دو یک جور خوانده می شوند
ولی تنهایی آنجا شروع می شود که تن هایی نباشند
تنهایی مشق سکوت و آغاز آزادی ورهایی است اگر ذهنت را درست جهت دهی

یک زن جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

سارو شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://shur.blogsky.com

سلام

بابا جون منظورش از {دوست} منظورش که دوست تو محله و مدرسه نیس که ..

دوســــــــــــــــــــــت...... نه دوست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد