*بازی واژه ها!

گاهی وقتها یک جمله کوتاه اینقدر حالم را بد می کند که اول برای چند ثانیه داغ می شوم بعد سردم می شود یخ می کنم و می لرزم،بعدترش هم بغضی بزرگ حجم گلویم را پر می کند نفسم تنگ میشود،چشمانم تار میشود،قطره های اشک نا خواسته گونه هایم را می پوشانند... 

گاهی یک جمله تنها یک جمله کوتاه باعث می شه احساس کنم که شکسته ام،که خورد شده ام،که نابود شده ام و دیگر نیستم! 

میبینی واژه هایت هرجند کوتاه،هر چند ساده با من چه می کند؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
یکنفر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

دوست عزیز چقدر دیگر میخواهی ادامه بدهی به یک عشق یک طرفه؟
به نظرت وقتش نرسیده که دیگر خودت را دست به سر نکنی؟
با خودت رو راست باش ف به زندگیت برس تاکی این وضع را ادامه میدهی خسته نشدی براستی؟

نمی دونم چی بگم دوست خوبم که نمی شناسمت
اما اینجا اصلا عشقی نیست که یک طرفه باشه!
قلب من خیلی وقته که یخ زده
خسته شدم اما نه از یه عشق یه سره
بلکه از اینهمه تنهایی
از اینهمه سرما....

مهرنوش سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://tameshki.com

چرا خودتو اذیت میکنی ؟
گاهی وقتا تنهائی لذت بخشه ..
این همه ادم که میتونن صادقانه دوست تو باشن ..
از دنیای حقیقی حرف نمیزنم ..
از همین دنیای مجازی میگم .. که بی بهانه نگرانت میشن و دنبالت میگردن ..
باهاشون ارتباط بر قرار کن .. زندگیتو ازین حالت منفعل بیرون بیار .. خودتو سرگرم کن .. مگه چند سالته که اینجور باید غمگین باشی و به خاطر ی جمله اینطور بهم بریزی نمیگم که من اینطور نیستم .. اما دوستانی هم هستن که نذارن اینجور تنها بمونم ..

حمید و پرنیان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ق.ظ http://www.hamideman.blogsky.com

من هم به درد تو مبتلا شدم
لینکت میکنم چون دلم میخواد هر روز بیام و بخونمت
خودتو اذیت نکن
اگه میشه نظر منو تایید نکن
شاید بعد اومدم بیشتر با هم حرف زدیم اگه نایی واسه حرف زدن مونده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد