*خوشبختی!!!!!!!

این روزها من بسیار خوشبختم! 

بیدارم؟؟؟؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
Ye dooste bi marefate ghadimi سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://Khosh halam ke khoshbakhti azizamm vaghean khosh halam ka

دوست قدیمی اما با معرفت می شه بگی کی هستی؟؟؟!

Ye dooste bi marefate ghadimi سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

Yani nemitooni hads bezani??

نه نمیتونم!
میشه خودتو معرفی کنی؟؟؟!

yaser چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.moniry.blogsky.com

از اینجاها خواهم رفت,شاید به ییلاق,زادگاه مادر بزرگم,اینجا همه از عشق میدانند و دل میشکنند,دیوانه شدم خدا,کی به کی علاقه دارد؟
کیا اینجا عاشقند؟؟؟؟
همه تنهااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه عاقل!!
حرفها بوی خیس باران لب ایوان میدهد,تر و تازه,انگار از دل من خبر دارند و تازه با من درد دل کرده و رازم را فاش میکنند...
عشق امروز از ذهنم فارغ شد,ذهن من آبستن نگاه او بود ولی عشق را سقط کردم ,او مرا ترک کرد,چگونه به شعرها و دیوانم نبودنش را بفهمانم,مرا نگویید,نخوانید دیوانه,من همسایه جنون زده ای دارم در یک قدمی,شاید امیدی باشد,دستی نگذارد تا قربانی شوم,من به این خیال لب پنجره ی احساسم میشینم...

حس غریب جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

شهادت می دهم بیداری
:دی
خوشبختی ات مدام
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد