*بی عرضگیهایم!!!

سرم خیلی درد میکند،گوشیم را دزدیدند،کاش صبح میشد،کاش گوشیم پیدا میشد!

چرا حواسم نبود؟چرا بی احتیاطی کردم؟دوست دارم خودم را تنبیه کنم،می خواهم گریه کنم

احساس آدمهای بی لیاقت را دارم،او به من گفت:عرضه نداشتی !گفت: عرضه نداشتی حتی یک گوشی خوب داشته باشی!

گفت : از همان روز اول می دانستم نمی توانی،می دانستم نمی توانی از بس نسبت به همه چیز بی اعتنایی، همه دنیا انگار ... هست برایت!!!!

شاید حرفهایش از دزدیده شدن گوشیم که خیلی هم زیاد دوستش داشتم دردناکتر بود!!!

راست می گوید!اصلا چون راست می گوید ناراحتم!چون بی عرضه ام!کاش بیشتر می فهمیدم!کاش بهتر بودم!!!!

حس می کنم دزد گوشیم اعتماد به نفسم را هم دزدید...

چه دزدی بود هم گوشی را برد هم اعتماد به نفسم را هم مهربانی او را!

از عصر خصمانه حرف می زند،داد می زند،دعوا هم می کند،انگار از بی عرضگیم حالش بهم می خورد.دوست ندارد صدایم را بشنود.خسته اش کردم حق دارد عصبانی باشد امشب فقط یک ماه و ده روز میگذرد از آن شب!از شبی که با یک دنیا احساس خوب هدیه اش داده بود به من!

سرم خیلی درد میکند!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
امین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ق.ظ http://over.blogsky.com

یا قرعان
اونم پستت رو بخونم
که تا آخرم خوندم
خواستم بگم بی خیال حالا یه گوشی بوده رفته
دلیل که نمیشه به خاطر گوشی اینقده خودتون رو سرزنش کنید
خودتون اینطوری میگید وای به حال بقیه
توی لینک هاتون رو نگاه کردم
اسم اولین لینک برام جالب اومد
زدم روش وبلاگ حذف شده بود فقط ادرسش بود
جالب انگیزش و باور نکردنیش اینجاست که اون وب وبلاگ منه
از اول هم مال من بوده
از 5 سال پیش
3 سال توش نشوتم ولی حذفش کردم
الان یه وب دیگه دارم
ولی هر چی فکر یمکنم شما رو یادم نمیاد
شیما
نمیدونم شما کی منو لینک کردید که خودم خبر نداشتم و هنوز هم ندارم

سلام اون وقتی که من شما رو لینک کردم سرباز بودید بعدم یهو حذف کردید وبلاگتون رو
گوشی هم بیشتر از ارزش مادی ارزش معنوی داشت
ممنون به خاطر حضورتون

امین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ http://over.blogsky.com

به جون خودم
حالا یه شیما یادم اومد
همدان بودم خونه دایی اینا
با دو تا دخمل دایی ها نشسته بودم پای کامپیوترشون
یادم میاد چند تا نظر بود همشون هم دخمل
یه شیما توشون بود
چه خوب یادتونه ها
من سرباز بودم

امین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ق.ظ http://over.blogsky.com

کدوم جدیده رو دوس ندارید ؟؟؟؟
راستش منظورتون رو نفهمیدم شما کدوم جدده رو دوس ندارید ؟

رها دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

من این لحظات و احساسات شما رو تا حالا 2 بار تجربه کردم. بدتر از حس از دست دادن گوشی حس اینکه اون آدم بد صحبت میکنه ست. ولی ناراحت نباش. اگر واقعا دوستت داشته باشه منظورش از همه این حرفها بد نیست. فقط نگرانه نکنه یک بار با حواس پرتی و بی احتیاطیت خودت رو به خطر بندازی.
کاملا منظور و هدفش از حرفهاش خوبه فقط با ادبیات و کلمات خوبی نگفته

مهدی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

یه وقتهایی نگرانی آدمها به شکل داده و یه وقتهایی به شکل خورد کردن آدم . یادت باشه این نیز بگذرد .

asi سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میفته !می خوای صورت کسی رو که دوستش داری ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست و بعد برو به
ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

امین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ http://over.blogsky.com

همیشه بخندید
همیشه خنده رو لبهاتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد