*بن بست به توان سه!

خیلی خسته ام ، حس می کنم تمام انرژیم تحلیل رفته ، یازده روز گذشت که انگار واسه من یازده ساله . بریدم ، از این ژست امیدوار عقم می گیره ، از این بغضی که حتی یه لحظه تنهام نمی ذاره حالم بهم می خوره ، از این اشکهایی که اراده ای براشون ندارم بدم میاد . واااااای از این مهری که امروز واسه بار دوم دستم رو رنگی کرد و با هیچ آب و صابونی پاک نمیشه بیزاااااااارم ، از این مسیری که امروز برای چندمین بار مجبور شدم پیاده برم متنفرم . همش چند صد متره اما تمام انرژیم رو می گیره . یعنی کی تموم می شه؟؟! یعنی اصلا تموم می شه؟!! خسته ام ، نگرانم ، بریدم...

همه فقط می گن قوی باش ، می گن توکلت به خدا باشه ! چطوری قوی باشم وقتی دیگه جونی تو تنم نمونده؟!

بن بست به توان سه ! 

بغض دارم ! اشک دارم ! غم دارم!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:55 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

دوست خوبم من منظور پستت رو نفهمیدم . اینطور که معلومه تمام توانت توی یه اداره ی دولتی تحلیل رفته .

نه متاسفانه از یازده روز پیش ساعت ده صبح که از اداره اومدم بیرون دیگه برنگشتم
یه مشکل بزرگ خانوادگیه که داغونم کرده

مهدی یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

نمیدونم چی بگم . فقط امیدوارم این مشکل هر چی زودتر از سر راه خانواده ت کنار بره .
ببخشید قصد ندارم نصیحت کنم ولی مشکلاتی که سر راه یک خانواده قرار میگیره باعث میشه ناخالصی ها جدا شه و پیوندها محکم تر و دلها نزدیکتر شه .
موفق باشید .

انشاالله
ممنونم به خاطر حضورت

مهدی یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

نمیدونم چرا بعضی از دوستان نمیتونند برام کامنت بگذارند . این دوستان برای پی ام میگذارند و من اون رو کامنت میکنم . هرچند چند روزیه که برای این بدل هم بلاگ اسکای بدل زد و برای بعضی بزرگواران این شیوه هم عملیاتی نیست .
درهر صورت من رو ببخشید که تو زحمت میافتید .

مهدی دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

امیدوارم گرفتاریهاتون کم شه و از بین بره .
موفق باشید .

هنوز که کمم نشده
اما امیدوارم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد