*تولد

دارم پوست می اندازم و فکر می کنم بعد از این پوست انداختن شاید شیمای دیگری متولد شود ، شیمایی که شاید بزرگتر می شود ، شاید پیرتر و شاید سیاه تر ! 

از سیاهی کمی وحشت دارم یک سیاهی عمیق که با سرما قاطی شده . قلبم دیگر گنجایش ندارد . امروز جمله ای توی یک کتاب مسخره خواندم " شرط دل دادن ، دل گرفتن است وگرنه یکی بی دل می ماند و دیگری دو دل! " جمله ای ساده ای که حالم را عوض کرد . عوض شدم  !؟ نمی دانم !؟ شاید هم عوضی شوم !!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

شاید تو نگاه اول جمله ی درستی باشه ولی دل دادن که یه طرفه نیست . بده بستونه . دل میدی و دل میگیری .
تا تهی نشی از غیر و جای دلت خالی نشه ، دل دیگه جاش نمیشینه .
عوض شدنت رو خوب اومدی . فکرش هم نکن دلی که عشق توش بیاد جایی برای عوضی شدن نیست .

ممنونم دوست خوبم به خاطر حضور و همراهیت

مهدی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

سلام شیما خانم .
نبودنت و به روز نکردن وبلاگت باعث نگرانی شد مخصوصا وقتی که چند پست آخرت از ناراحتیهات گفتی . کمکی از دستم بر میاد ؟

ببخشید که باعث نگرانیتون شدم اما این مدت واقعا درگیر و داغون بودم که امشب به لطف خدا خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد