*مورد نظر!

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!

دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!

شماره مورد نظر اشغال است!

کاش گراهام بل به جای تلفن چیز دیگری اختراع می کرد

شاید حال من بهتر بود حالا

آنوقت اختراع گراهام بل نبودن مورد نظرم را توی سرم نمی زد

سرم درد می کند

مورد نظر نیست

زیادی تنها هستم

مورد نظر  نیست

بغض دارم

مورد نظر نیست

پارسال بود همین روزها

مورد نظر بودم

آنقدر مورد نظر بودم

که حالا نبودنش دلیل آزارم شده...

دلیل دلتنگی هایم

دلیل بی قراری هایم

دلیل بغض هایم

کجاااااااااایی؟؟؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ب.ظ

کاش میشد حرفی زد برای تسکین حال روز الانت .

کاااااااش!!!

مهدی جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

امیدوارم حالت زودتر خوب شه .

حالم چو دلیری ست که از بخت بد خویش
در لشکر دشمن پسری داشته باشد

یعنی خوب میشم؟؟؟!

مهدی شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

زندگی تجربه ی اتفاقات جور وا جوره . یه وقتایی ما فکر میکنیم ، رسیدن به یه نفر عشقه . درحالی که عشق توی مسیر بودنه نه به مقصد رسیدن . توی فلسفه ملاصدرا ، بحث زیبایی هست که میگه ، آدمها عاشق نمیشن بلکه با عشق به دنیا میان ولی بنا به دلایلی از عشق فاصله میگیرند تا با دیدن یک شخص باز یاد عشق میافتند و فکر می کنند که عاشق شدند .
به همین دلیل خیلی از عشاق اعتقادی به عشق اول و دوم ندارند .
یادمون باشه که ما باعشق به دنیا میاییم و باعشق زندگی میکنیم و با عشق میمیریم .

ممنونم دوست خوبم
به خاطر حضورت و حرفای خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد