*ساکن طبقه وسط

تازه از سینما برگشتم و حالم خوبه ! ساکن طبقه وسط فیلمی با بازی و کارگردانی شهاب حسینی فیلمی بود که حال منو خوب کرد ... یادم نمیاد آخرین باری که رفتم سینما این حالی شدم کی بود و چه فیلمی بود اما مهم نیست وقتی بعضی از صحنه های این فیلم باعث میشه فکر کنم ، فکر کنم و فکر کنم . شاید یکی از تاثیرگذارترین صحنه های فیلم جایی بود که اشکهای فرشته ای که تو شهر می چرخید (شهاب حسینی) شد الماس و ریخت جلوی پای دختر خیابونی ، دختره یکیش رو برداشت نگاه کرد و دوباره انداختش زمین ، بعد مرد خمیده بادکنک فروش از راه رسید و همه رو جمع کرد لگدی به موتور قراضه ش زد و بادکنکها رو پرت کرد و رفت ، سکانس بعد دختره با آتیش سیگارش بادکنکها رو می ترکوند که مرد بادکنک فروش با یه ماشین کروک جلوش ترمز زد و بهش پیشنهاد داد ...

حتی تیتراژ پایانیش رو هم دوست داشتم ، مثل سوژه ش ، مثل موضوعش تازه بود .

آخر فیلم وقتی چراغها روشن شد واسه اولین بار هم دلم خواست سینما هم مثل تئاتر بود که می شد ایستاد چند دقیقه ای دست زد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ http://happy-birthday-farzaneh.tk/

سلام
روز شنبه 26 مهر روز تولد کسی هست که دوستش دارم، برای روز تولدش نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، برای همین این وبسایت رو ساختم تا بتونم براش تبریک جمع کنم و خوشحالش کنم، دوست خاصی ندارم که دعوت کنم و وقت زیادی هم نمونده :( خیلی ها رو دعوت کردم اما اومدن و بدون کامنت رفتن :( ممنون میشم شما سر بزنید و تبریک بگید تا منم بتونم نشونش بدم :)
http://happy-birthday-farzaneh.tk

مهدی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ

ندیدم فیلم رو ولی با توصیفی که کردی باعث شد برای دیدنش تشویق شم .

حتما ببینید من که خیلی دوست داشتم
امروز هم تصمیم دارم برم فیلم ماهی و گربه ، شنیدم اینم فیلمه خوبیه

مگهان یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

واقعاً ؟!
چقدر خوب ! این فیلمم رفت تو لیست باید ببینم ها ! تو این ماه 3 تا فیلم دیدم !
اگه همین هفته اکران شه مهرم کلی سینمایی میشه!
رفتین ماهی و گربه نظرتون و درباره ش بنویسین ...

ممنون از حضورت
هنوز که نشده برم چون این فیلم مربوط به هنر و تجربه س هم سینماهایی که اکران شده محدوده هم سانس هاش ، تا ساعت 6 هم که سرکار باشی که دیگه هیچی!!!!

خان سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.istadehdarbaad.blogsky.com

دیدمش،اجرای اولش بودم!
فیلم جالب وبه نوعی جدیده!رسماً دغدغه ای ما این نسلی ها رو به رسمیت شناخته واین یعنی یه اتفاق خوب!
البته خالی از اشکال هم نبود!برای تجربه اول یه کارگردان خیلی خوب بود.پایان فیلم واسه همشون دست زدیم

بله خالی از ایراد نبود اما تازه بود
تازگیش رو دوست داشتم
وبرای کار اول عالی بود
ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد