*آرزوهای ...

دلم میخواهد گوشیم را بگذارم روی سکوت و بعد پرتش کنم ته کیفم و تا عصر هم سراغش نروم !

دلم میخواهد یادم برود که ظهر شده و تو دیگر بیدار شدی !

دلم میخواهد عصر وقتی از ته کیفم گوشیم را در می آورم تعداد زیادی تماس از دست رفته داشته باشم و چندتایی پیامک !

دلم میخواهد یادم برود که نیستی !

نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

.......
دلم می خواهد هامون چقدر کوچیکه ... چقدر شبیه به همه ...
دلم واسه خودمون یه جوری شد

امین شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام منم همین الانشم همین کارو با گوشیم میکنم
حتی از عصری هم بیشتر دلم میخواد نبینم گوشیم رو
هعی

یک حـــــــــــوا شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ http://f022.blogsky.com

یه بار خیلی قبل ترها این کاروکردم...شب که رفتم سراغ گوشیم هیچ خبری نبود نه پیامی نه تماسی !!! چقد تو ذوقم خورد

ولی الان عادیه واسم . . . که ساعت ها سراغش رم . . . که میرم بیرون جا بذارم گوشیو . . . و احساس نکنم که نیست !

چه خوب که عادی شده برات!!!
چیکار کردی اینجوزی شد بگو منم همون کار رو بکنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد