*به بلندی موهایم ، به تلخی سکرآور شراب ...

عجیب دلم تکیه کردن می خواهد ،

تکیه بر شانه های محکمی که یقین داری فرو نمی ریزد ،

دیگر نمی توانم ادای ایستادگی درآورم ،

دیگر توان ایستادن ندارم .

پریشب خواب دیدم موهایم خیلی خیلی بلند شده و به رنگ شراب است !

می گویند تعبیر می شود به غم ،

غم هایم به بلندی موهایم ،

و به تلخی سکرآور شراب ...

نظرات 6 + ارسال نظر
mika شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

شیما جان چرا فکر میکنی فقط تو غم داری بخدا همه ناراحتن
چرا تکیه نمیکنی به سینه ستبر خدا؟دل ببند به اون.
بخدا قسم هیچکس ارزش ناراحتی رو نداره.با خدا باش خدا هم با توست و کمکت میکنه.میدونم سخته ولی وقتی به خودش بسپاری همه چیزو آروم میشی.

من فکر نمی کنم فقط من غم دارم
فقط می دونم که خیلی خسته م ، همین!

mika شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

اره راست میگی خستگی بد دردیه منم وقتی خسته میشم دوست ندارم هیچکس رو ببینم انقد اون موقع دلم تنهایی میخواد ولی کو تنهایی انقد بهت پیله میکنن که نگو.نمیدونم چطوری دلداریت بدم عزیزم فقط میگم امیدوارم ازاین حال دربیای

ممنونم دوستم

زهرا یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ http://ocr.blogsky.com

حالتون رو درک میکنم چون با خستگی آشنام ، تنها چیزی که می تونم بگم اینه که امیدوارم اون ستون و تکیه گاهی رو که میخواین به دست بیارید تا براتون یه حامی خوب و مطمئن باشه ...
و شک نداشته باشید روزهاى خوب و شاد زیادی در انتظار شما خواهد بود :-)

ممنون دوست خوبم

مگهان یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

خواب زن کج است بانو !!!
کمی صبر کن لطفاً ... غمی که دیدی حال همین روزهاته ... صبر کن که این غم بزرگ به زودی از بین میره : )

حالا خدا کنه خواب بانو کجه کچل نشم یه وقت مگی !!!!
تو خواب موهام خیلی بلند بود آخه

خان یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

موی بلند شرابی؟!!
عجب!چه ترکیبی!!!!

تا نظر خان چی باشه ؟؟!
خوبه بلندِ شرابی ؟!

خان یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ

چه جورررررام!

همین توی مهر ماه بود موهام رو شرابی کردم ، بعدشم رفتیم به بلاد کفر ، به حدی خودشیفته شده بودم که نگو همش فکر میکردم همه خیره شدن به موهای افشون من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد