*مشت نمونه خرواره !!!

مدتیه آقای پ. در مورد انگیزه بیشتر واسه کار صحبت می کنه ، هندونه می ذاره زیر بغلم و می گه : " شما خیلی توانمندی! اگه بیشتر از این توانایی هات حین کار استفاده کنی بیشتر از اینکه به نفع ما باشه ، خودت رو بالا می بره . "

حالا بماند که من نه درک درستی از این توانایی هایی که می فرمایند دارم ، نه می فهمم منظورشون از این بالا رفتن ، دقیقا بالا رفتن از کجاست ؟! بیشتر فکر می کنم منظورشون اینه که از توانایی هام استفاده کنم از دیوار مردم بالا برم تا ایشون هم نیازی نباشه به فکر حق و حقوق بنده باشند !

هفته گذشته خیلی جدی و رک عرض کردم خدمتشون که من به این پول نیاز دارم ! اما هیچ فایده ای نداشت ! حالا ایشون هر روز بشینن از توانایی های بالقوه و انگیزه های کاری سخنرانی کنند ، منم می شنوم اما این گوش در ، اون یکی دروازه ...

حس می کنم به یه سفر هرچند کوتاه نیاز دارم ، نیاز دارم برای خودم خرید کنم هر چند یه چیز کوچیک ، نیاز دارم بعضی روزها بعدِ کار برم واسه خودم بگردم و اگه شد خودمو به یه چای دعوت کنم ...

تحمل دغدغه های مالی رو دیگه ندارم ، یکی بیاد به اینا حالی کنه دوره برده داری گذشته ! بیاد به این آقا بگه اصلا مهم نیست که یه سر همه اتفاقات مثبت و مهم ایران و حتی دنیا به ترک جماعت وصله و حتی یه جورایی حضرت محمد و ابوالفضل هم رگ و ریشه شون بر میگشته به ترکها ! یا اینکه ترکها هشت حرف صدادار دارن و فارسها پنج تا و توی زبان ترکی گِ ، گُ و ق داره اما فارسها چون ندارن نمی تونن درک کنند و تلفظ کنند . یکی بیاد به این آقا بگه مشت نمونه خرواره و متاسفانه با وجود تمام نطقیاتت اصلا مشت خوبی واسه خروار نیستی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مگ.ه.ان دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

حالم ازش به هم می خوره !
خیلی چندشه چیزایی که ازش میگی ...
واااااقعا بهش گفتی نیاز داری به حقوقت و به روی مبارکش نمیاره ؟!
عجب حیواناتی دور و برمون به شکل ظاهر زندگی می کنن...واقعاً !!!
امیدوارم بتونی بیای سفر ... اصلاً خرید کردن خیلی خیلییی حال آدم رو خوب می کنه...
امیدوارم خیلییی زود اتفاقات مثبت در زندگیت رخ بده ! مثبت و کوچولو...والا بزرگشو نخواستیم:|

عاصی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

نگم برات دیگه
نگم
اداره ی ما هم همینه
فقط تنها فرقش همون معوقه و اینهاست

عصبانیم خیلی

زهرا دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://ocr.blogsky.com

من از طرف تمام ترک ها از شما معذرت می خوام ! خوب و بد همه جا هست و نمیشه جمع بست ...
و این مسأله ی رئیس - کارمند و کارفرما - کارگر هم در این مملکت معضلی است برای خودش ، نمی دونم قانون چقدر از کارمندان و کارگران در اینجور مواقع حمایت میکنه ؟! ولی می دونم خیلیا از این مسأله شاکی هستند ، خصوصا اگه طرفشون شرکت ها یا کارگاه های کوچیک خصوصی باشه !
اگر کارمندشون زن هم باشه ، دیگه بدتر ! فکر می کنن هر طور که بخوان می تونن رفتار کنن ، خلاصه در این زمینه هم خلا قانونی هست هم مشکلات فرهنگی !

از نظر من نسبت دادن یه صفت خوب یا بد به یه جمع کار خوبی نیست ، اما این آدم از نظر من احساسات نژاد پرستانه و ناسیونالیسمیش بی نهایته و این خیلی آزار دهنده س با اینکه من از سمت پدری رگ و ریشه ای ترک دارم و ای کاش که کل مسائل و مشکلات ما احساسات نژادپرستانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد