*اهمال کاری

خدا کار هیچ بنده اش رو پیش آدم دغل و حقه باز گیر نندازه ،

از صبح که فهمیدم کارم پیش آقای ح. گیر افتاده استرس گرفتم ، اینقدر که این آدم تو چشمات نگاه می کنه مثل آب خوردن دروغ می گه ، یعنی اینقدر خونسرد دروغ می گه که اگه دروغ سنج هم بهش وصل بشه عمراً متوجه بشه ، همچین که گاهی شک می کردم می گفتم شاید داره راست می گه !

همین دیگه فقط تو این اوضاع قمر در عقرب درگیری با ایشون رو کم داشتم ، که احتمالاً در صورت حل نشدن مسئله دویست و هزار تومن ناقابل متضرر می شم .

از والد درون هم رسماً عذرخواهی می کنم و خواهش می کنم دست از سرزنش کردنم بابت این اهمال بداره ، اشتباهی کردم که قابل جبران نیست دیگه ، الان چیکار کنم ؟! فقط دست به دامن خدا شدم که همه بنده هاش رو خصوصاً آقای ح. رو به راه راست هدایت کنه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

خوبه این والد درون هستا . اونوقت تو اشتباه کردی و خدا آقای ح رو به راه راست هدایت کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقای ح. واسه یه موضوعی به من چک داده بود ، منم از اونجایی که خیلی آدم حساسی هستم یه روز قبل از تاریخ تامین موجودی می کردم ، چک واسه 15اردیبهشت بوده منم 2روز بعدش زنگ زدم به ایشون و از چک پرسیدم گفت خیالت راحت پاس شده !!!
بنده هم با خیال راحت دیگه پیگیری نکردم ، امروز بعد گذشت اینهمه مدت متوجه شدم که حساب ایشون تو اون تاریخ مسدود بوده و با اینکه موجودی داشته چک پاس نشده ، یعنی تا حالا اینقدر شرمنده نشده بودم
حالا والد درون از صبح منو کشته که چرا همون موقع با خانم م. هماهنگ نکردی که رفته چک پاس کنه ، نرفته ؟!!
این اهمال کاری احتمالا 230هزار تومن ضرر به من می زنه
چون آقای ح جواب نمیده و طبق معمول پشت جلسه های متعددش سنگر گرفته
با این اوصاف تقصیر من چقدر سنگینه ؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد