*اعتراف

*کاش زودتر بروم سرکار ، وقتی بیکار باشم ساعتها نمی گذرند و احساس بیهودگی می کنم !

وقتی بیکار باشم می نشینم فکر می کنم ، فکرهای مسخره ، فکرهای ممنوعه !

فکر کردن به ممنوعه ها خوب نیست ، فکر کردن به ممنوعه ها می ترساند مرا !


*سرمای قلبم دارد پخش می شود توی تمام تنم ،

به بخاری چسبیده ام و می لرزم ...


*می خواهم اعتراف کنم که پنج شنبه وقتی خوشحالی خواهری و عشقش را دیدم ، ناخودآگاه یاد شب تولدم افتادم ، شبی که توی تنهایی گذشت ، شبی که ساعتها توی کافه نشستم شاید بیاید ، شاید بیاید و یک تبریک خشک و خالی بگوید حداقل ، شبی که نیامد ، شبی که حتی تلفن نکرد ، شبی که من بغض کردم و غصه خوردم . باید اعتراف کنم که پنج شنبه با یادآوری تولد خودم غمگین شدم و بعدش به خاطر ناراحتیم عذاب وجدان گرفتم .

نظرات 6 + ارسال نظر
مگ.ه.ان شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

.......
عذاب وجدان نداشته باش.....
آدم ها حق دارن به نداشته ها و ناراحتی هاشون فکر کنن...... : (
چقدر درک کردم این پست و شیما.....

عذاب وجدانم شاید واسه اینه که نباید تو شادی های خواهرم یاد غمهای خودم بی افتم
که متاسفانه این روزها داشته هاش زیاد منو یاد نداشته های خودم می ندازه ، با اینکه عمقاً از داشته هاش خوشحالم ...

عاصی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ http://asysepid.shortpost.blogsky.com

یک آهنگی دارد شاه.ین نج.فی به اسم متنفرم:
همان اولش که میگوید : من صادقانه روز تولدم بغض میکنم....
دقیقا من را میگوید
من از تولدم و تولدهایم متنفرم

نشنیدم این آهنگ رو !!
من امسال اینجوری بودم و شاید سالهای بعد ...
عاصی تولدت امسال فرق داره با همیشه ، حالا ببین

مهسا یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ

حاضرم همیشه بیایم و به تو تبریک بگویم حتی روزهایی را که روز تولدت نیست
کافه ای را که گفته بودی رفتم
خوب بود
دوست دارم با هم برویم
هستی؟

ممنونم دوست خوبم
خوشحالم که از کافه خوشت اومد
خوشحال می شم

زهرا یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ق.ظ http://ocr.blogsky.com

متأسفم واسه حال بدی که دارید !

این نیز بگذرد !

خان یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

از بیکاری متنفررررررم!

همچنین من

الهام سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com

حست رو میفهمم.
فکر کردن به ممنوعه ها ممنوعه، ولی من سرکار هم باز فکر میکنم.
از کافه بیزار بودم. اما مدتیه تنها جاییه که آرام فکرهای درهمم شده.

منم این روزا حالم تو کافه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد