*حال من خوب است !

حال من خوب است وقتی با هم قدم می زنیم توی این سرما 

وقتی تو سر به سرم می گذاری و من آن قیافه مغموم را به خودم می گیرم و تو می گویی : "باشه ، باشه ، ماهی نشو ! " و من می خندم

وقتی بچه می شوم ، شیطنت می کنم و تو می خندی  و می گویی " ای زبون کلفتِ گردن دراز "

حال من خوب است وقتی تو هستی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

خوشحالم برات .... واقعاً

ممنونم مهربون

عاصی شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ

زبون کلفت دراز گردن!!

بله زبون کلفتِ گردن دراز
ابراز احساسات از نوع خیلی عاشقانه

خان شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ

عجب عشقولانه مبتکرانه ای"زبون کلفت دراز گردن"

mika شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام
حالا اگه زبون دراز گردن کلفت بودبهتر نبود عااااایا؟؟؟؟
شاد باشی همیشه

خب حتما زبونم کلفته و گردنم دراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد