*دوست آن ست که گیرد دست دوست ...!!!!!!

*فقط خدا می داند چقدر ممنونم از اینکه کارهایش را برای چند ساعت تعطیل می کند ، می آید تا به کمک کند ، می آید که من کمتر استرس داشته باشم ، می آید با اینکه این روزها می دانم که چقدر درگیر است و مشغله دارد ...


*بعضی از آدمها را نمی توانم درک کنم ، مثل یکی از دوستانم را . امروز برای اولین خواستم کمی وقت بگذارد و چیزهای یادم بدهد ، حتی گفتم حق الزحمه ای هم بابت این زحمتش متقبل می شوم اما او یک جورهایی شانه خالی کرد . کار من انجام شد حتی بدون پرداخت مبلغی فقط دلم گرفت از این کارش ، یاد دیروز افتادم که رفته بودم خانه شان ، قربان صدقه ام می رفت ، از این ابراز علاقه که حالا می دانم فقط نوعی چاپلوسی احمقانه بوده بیشتر دلم گرفت ...

نظرات 3 + ارسال نظر
یک حـــــــــــوا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ http://f022.blogsky.com

حس خیلی خوبیه وقتی کسی کاری رو فقط به خاطر تو انجام میده . . .حتی اگر بهت کمک نکنی . . .ولی یه وقتا یه حضور داشتن هایی خیلی دلچسبن

mika سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ http://mika-majd.blogfa.com

واقعا ادم واسه بعضی دوستا متاسف میشه

عاصی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ق.ظ

همه دوست داشتنا زبونی شده عزیزم
کمیاب شدن اونایی که حرف و عملشون یکی باشه

دقیقاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد