*اولین روز کاری

امروز اولین روز کار جدیدم بود ، کار جدیدم قطعاً مزایا و معایبی دارد که بعضی هایش را می دانم ،

بعضی ها را هم نمی دانم جزء معایب است یا مزایا ، مثلاً یکی از چیزهایی که نمی دانم این است که نمی دانم خوب است یا بد که رئیسم زن است ! 

روی هم رفته  روز خوبی بود ، همکارانم ظاهراً مهربان بودند و با لبخند از آمدنم استقبال کردند و با لبخند کمکم می کردند تا وظایفم را یاد بگیرم ، فقط سیستمی که در اختیارم گذاشتند زیادی سخاوتمندانه است ! ویندوزش XP ست و فکر می کنم با زغال سنگ کار می کند و یکی از همکارانم دقیقاً توی حلق من می نشیند و اشراف کامل به مانیتورم دارد و این موضوع بسیار معذبم می کند که امیدوارم با جابه جایی به طبقه بالا این مسئله حل شود .


نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

همین که همکارات روز اول حس بدی لهت ندن کافیه :-) حس خوبم ندن مهم نیست حتی !
امیدوارم زود با سیستم و مکانی که توشی دوست شی عزیزم :-*

یک حـــــــــــوا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ب.ظ http://f022.blogsky.com

به امید یه شروع خوب

الهام سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com

کار جدید مبارک.
معمولا روزای اول خیلی سخته ولی بعد همه چیز خوب میشه.
سعی کن از روز اول با همه جور بشی تا کمکت کنند.
رئیس زن هم خیلی بد نیست من قبلا داشتم!

ممنون عزیزم

عاصی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

تبرییییییییییییییییییییییییییییک

یادته گفتم درست میشه
یه کم صبر کن
خدارو شکر

مرسی عزیزم

mika چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام مبارکه ایشالا شیرینی ما کوووووو؟؟؟
امتحان کن ببین میشه با این واسه من کامنت بزاری؟

شیرینی شما هم به چشم
اینجا اصلا نمی تونم وبلاگ باز کنم

زهرا جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

درود بر شیما خانوم گل
تبریکات من رو هم صمیمانه بپذیرید

متشکرم زهرا جان

خان دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

مبارکه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد