*احتراماً!!!

امروز همکارم نیست ، امروز مانیتورم زیاد رصد نمی شود اما کارهای تمام نشدنی اینجا فرصت نمی دهد کمی به حال خودم باشم . رئیسم دیروز برای سومین بار تاکید کرد تا عید تحمل کنم ، با اینکه من شکایتی نمی کردم جز اینکه میزم کوچک است اما رئیسم خانم فهمیده ایست ظاهراً ، خیلی هم جدی ست . می خواهد همه چیز مکتوب باشد ، با تلفن میانه ای ندارد و این یعنی اینکه من مدام باید گزارش و نامه بنویسم و جالب است که نوشتن اینقدر سخت است ، آن هم برای من که همیشه یک دفترچه و یک خودکار توی کیفم دارم برای مبادا ، آن هم برای من که نت گوشیم هم پر است . اداری نوشتن پیچیده است ، مدام باید احترام بگذاری ، عصا قورت داده بنویسی ، از کلمات عربی استفاده کنی تا محترمانه تر باشد ، احتراماً ضمن عرض تشکر ! احتراماً خواهشمند است ! احتراماً به استحضار می رساند ! 

وقتم تمام شد ، باید بروم به کارهایم برسم ! غرغر کردن باشد برای بعد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

واقعاً نمی تونم نامه اداری بنویسم !
واقعاً از عهده ی من خارجه : ((

mika جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ http://mika-majd.blogfa.com

سلام شیما جان
عیب نداره حداقل از بیکاری در اومدی خدا روشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد