*عالی جناب من !!!!

خانم اندیشه فولادوند عزیز ، ممنونم به خاطر شعر زیبا و اجرای عالی تون که از شنبه من رو وادار کرده بارها بشنوم و هر بار بیدار کنه احساساتی رو که شاید سالها بود که خوابیده بودند .


"حاج صادق ، این حوالی خانه نیست ! یک خیابان سهم یک افسانه نیست !!! "

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

سلام شیما
شعرهای اندیشه فولادوند رو می پسندم البته این که گفتی رو نخوندم

هم شعر عالیه ؛ هم اجرا

عاصی چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ


خوشم میاد از این تشابه سلیقه

شنیذیش عاصی؟؟؟

خان چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

نشنیده بودم!
چطوری تهیه اش کنم؟

نمی دونم ، برای من دوستم بلوتوث کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد